Overvejer og flyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

MorDk

Sæt kattene i pleje/forær dem væk eller afliv dem. Flyt hjem og få styr på dit liv. Det er noget pjat! I er modne nok til at blive far og mor men ikke modne nok til at gøre rent og passe jeres dyr. Hvordan i alverden vil i ta jer af et barn? Jeg siger dette af ren og skær bekymring. Men børn lugter og skal skiftes selv om man måske har brystbetændelse, feber, kvalme og smerter efter en fødsel. Hvis du tror du kan klare det, så kan du også lige gøre rent- for det skal stadig klares når baby kommer og der bliver det om muligt endnu sværere at finde tid og overskud. Ta dig sammen, det er kærligt ment, for din egen skyld og babys, ta dig sammen og få et ordentligt liv, med eller uden din kæreste og dyrene.

Tage sig sammen? Tror ikke du har prøvet at leve med SLEM graviditetskvalme så! Jeg var dybt taknemlig for at have min kæreste da jeg var gravid med lillepigen. Jeg kunne praktisk talt intet gøre. Var sygemeldt fra arbejdet og jeg kunne ikke tage mig ordentlig at min søn!!

Jeg håber TS finder en løsning. Men jeg sys at TS's kæreste burde TAGE SIG SAMMEN og hjælpe dig noget mere.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Du er da bare fantatisk
Nej det eneste jeg egentlig kan er og lig ude på wc'et. Eller lig i sengen med en spand.. Andet kan jeg bare ikke.

ska nok lige lufte ideen for manden først  

men skal lige ha lidt Info om kattene da vi selv har dyr.

hvor mange, køn, må de være ude, kastreret osv

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har lidt svært ved at se problemet ?

Hvis ikke du kan ordne køkkenet pga kvalme (hvilket er helt OK - du er gravid og der skal ikke så meget til at fremprovokere kvalme) - jamen så må du da råbe højt og få manden til det ?

Det lyder lidt på den måde du skriver, at du ikke er helt tilpas i dit parforhold ?  

Måske jeg bare mangler lidt oplysninger, men herhjemme ligger jeg med svangerskabsforgiftning og er lige kommet hjem efter 1 uges indlæggelse - og her har manden altså sørget for det hele..

Ærligt han er egentlig skide doven hvis du spørger mig han bliver de med at sige han ikke kan overskue gå på arbejde lave mad og gøre rent og vaske op.. Og jeg må jo heller ikke skifte mine katte. Og det brokker han sig også over.

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

MorDk skriver:

Tage sig sammen? Tror ikke du har prøvet at leve med SLEM graviditetskvalme så! Jeg var dybt taknemlig for at have min kæreste da jeg var gravid med lillepigen. Jeg kunne praktisk talt intet gøre. Var sygemeldt fra arbejdet og jeg kunne ikke tage mig ordentlig at min søn!!

Jeg håber TS finder en løsning. Men jeg sys at din kæreste burde TAGE SIG SAMMEN og hjælpe dig noget mere.

Knus

Så enig. Jeg har heller intet ku denne gang med så meget kvalme og har også været indlæggelse og sygemelding her. Derudover havde jeg en ret voldsom brystbetændelse sidst med høj feber osv. Men der var jeg da til eksamen osv. Der er så stor en forskel og kvalme der kan man altså ikk overskue så meget. 

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

mth1987 skriver:

Hvis du ikk finder andre løsninger Kan vi måske finde ud af noget så. Jeg bor selv på Sjælland (Sorø). 

Ved hvordan det er med alt den kvalme og opkast og kan bestemt ikk sammenlignes med en omgang brystbetændelse hvilket jeg havde i en ret slem grad.  

SØDT AF DIG!!!

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

ska nok lige lufte ideen for manden først  

men skal lige ha lidt Info om kattene da vi selv har dyr.

hvor mange, køn, må de være ude, kastreret osv

Helt iorden. Jamen de er to en han og en hun kat han katten er kastreret men hun katten er ikke. Og de er indekatte og de har fået vaccinetion.

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

mth1987 skriver:

Så enig. Jeg har heller intet ku denne gang med så meget kvalme og har også været indlæggelse og sygemelding her. Derudover havde jeg en ret voldsom brystbetændelse sidst med høj feber osv. Men der var jeg da til eksamen osv. Der er så stor en forskel og kvalme der kan man altså ikk overskue så meget. 

Nej nemlig. Bare det at gå i bad eller taget tøj på er en KAMP!

Anmeld

28. februar 2013

hesøth

Anonym skriver:

Ærligt han er egentlig skide doven hvis du spørger mig han bliver de med at sige han ikke kan overskue gå på arbejde lave mad og gøre rent og vaske op.. Og jeg må jo heller ikke skifte mine katte. Og det brokker han sig også over.

Ajj jamen jeg forstår slet ikke hvorfor I har valgt at skulle have børn, når faderen er så ugidelig allerede nu!

Du må hellere for alvor slå hånden i bordet - ellers forberede dig på at skulle stå for det hele og endnu mere, når babyen melder sin ankomst.

Good luck (og rigtig god bedring!)

Anmeld

28. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Håber i finder på en løsning inden baby kommer - ellers så skal hans verden da nok styrte i grus, når det ikke kun er oprydning og madlavning der tager ens tid..

Håber på det bedste for jer

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Jeg synes ikk det er okay den indstilling han har. Jeg ville nok overveje om forholdet har en fremtid, for hvis ikk han kan magte andet end sit job nu går det da helt galt når baby kommer! Her har manden nu gjort alt i de sidste 3 mdr hvor jeg intet har kunnet. Og oveni i det magter han også overarbejde og ordne vores nye hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.