Billed på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg synes heller ikke man burde ligge sådan noget op, eller jo, men så kan man dække tingene til.
Jeg har lagt et billede op af min søn i bad, men jeg har dækket hans tissemand til med noget sort i et tegneprogram, jeg ville aldrig ligge sådan noget på facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

EnGodMor

MorDk skriver:

BUM! Ja hver sin mening og fred være med det. Men du kan nøjes med at tale for dig selv. Du skriver det som om at alle andre der bruger facebook og deler billeder med familie/venner derinde er "hul i hovedet" (Ja det er sådan jeg læser det....)

Folk kan da gøre hvad de vil. Det blander jeg mig ikke i. Så længe de ikke overskrider personlige grænser. Men jeg er enig i at nøgenbilleder ikke høre nogen steder hjemme.

Jeg mener intet ondt med mit indlæg, jeg skriver blot bare min mening.

Og jeg mener bestemt ikke at folk er hul i hovedet!

Men hvad der foregår hos hver enkelte person som fx hvis nogen har været i retten, og sider og skrive det i sin status, i detaljer, det kan jeg overhovedet ikke se nogen mening i!

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

Jeg mener intet ondt med mit indlæg, jeg skriver blot bare min mening.

Og jeg mener bestemt ikke at folk er hul i hovedet!

Men hvad der foregår hos hver enkelte person som fx hvis nogen har været i retten, og sider og skrive det i sin status, i detaljer, det kan jeg overhovedet ikke se nogen mening i!

Nej Nej men det er jo op til den enkelte. Og hvis ikke man gider se billeder eller læse om det så kan man jo bare lade være. Eller lade være at bruge facebook. Men har du egentlig en profil? For hvor ved du ellers de ting fra hvis du sys facebook er så latterligt?

Du skrev i dit svar at "MAN lægger da ikke billeder på facebook....."

Jo MAN gør... det gør mange. Nogle tænker sig bare mere om end andre

Anmeld

28. februar 2013

EnGodMor

MorDk skriver:

Nej Nej men det er jo op til den enkelte. Og hvis ikke man gider se billeder eller læse om det så kan man jo bare lade være. Eller lade være at bruge facebook. Men har du egentlig en profil? For hvor ved du ellers de ting fra hvis du sys facebook er så latterligt?

jeg har været på facebook ja, dengange jeg oprettede profil der, da syntes jeg folk gjorde det, for at finde venner familie, gamle skolekammereter, men syntes som årene gik, så blev det for meget brok og skæld ud, og for private ting folk skrev og lagde ud af billeder, og det var ikke noget jeg syntes om.

Og igen, det er da helt op til hver enkelte person og skrive hvad de vil, og ligge billeder ud, men jeg kan stadig ikke se ideén med det.

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

engodmor skriver:

jeg har været på facebook ja, dengange jeg oprettede profil der, da syntes jeg folk gjorde det, for at finde venner familie, gamle skolekammereter, men syntes som årene gik, så blev det for meget brok og skæld ud, og for private ting folk skrev og lagde ud af billeder, og det var ikke noget jeg syntes om.

Og igen, det er da helt op til hver enkelte person og skrive hvad de vil, og ligge billeder ud, men jeg kan stadig ikke se ideén med det.

Fair nok.

Anmeld

28. februar 2013

EnGodMor

MorDk skriver:

men i bund og grund ga jeg bare TS starter mit svar, og så var der skam ikke mere i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.