Billed på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.296 visninger
35 svar
50 synes godt om
27. februar 2013

o1Mutte

Skal lige vide om det er mig der er totalt sart, og langt ude???

En veninde smider et billede på facebook af hendes søns numse. Man kan se dillertjavs og hele piv tøjet. Skriver så en kommentar om at jeg ikke synes sådan nogle billeder skal ind på facebook. Det bliver hun så ret så sur over og sviner mit ægteskab til og at der ikke er nogen der gider høre om vores lorte mand og kone snak.

Så bliver JEG gal og skriver at hun er en m'gk'lling og at der sidder så mange pædofile rundt omkring og hygger til sådan nogle billeder.

bliver så slettet og blokeret, men inden sender hun denne besked :
Sletter dig og og Torben det der finder jeg mig ikke i af en dranker ! Og du skal ikke snakke til mig igen ! Farvel synk dybere

Hvad er jeres mening??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

B&J

1. man sætter ikke billeder ind af en barne numse hvor man kan se barnes dele nixs for som du skriver der sidder alle mennesker der inde og man skal skisme passe på sine børn

2. hun er en møg hammer dårlig veninde hun burde jo kunne se du ville hendes det bedste

3. du skulle ha skrevet det til hende i et bp istedet for i offenligt forum...

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

B&J skriver:

1. man sætter ikke billeder ind af en barne numse hvor man kan se barnes dele nixs for som du skriver der sidder alle mennesker der inde og man skal skisme passe på sine børn

2. hun er en møg hammer dårlig veninde hun burde jo kunne se du ville hendes det bedste

3. du skulle ha skrevet det til hende i et bp istedet for i offenligt forum...

Hendes søster havde også skrevet at hun skulle dække den til fordi det er imod reglerne på face. Dertil svarede hun at det var hun ligeglad med for det var hendes profil

Anmeld

27. februar 2013

AnnaK89

Tja - barnlig opførsel fra jer begge to!

For det første, så er det vel hendes egen beslutning om hun vil ligge sådan noget ud eller ej, det skal du jo overhovedet ikke blande dig i. Kan godt ske du har en mening om det billede, men den har hun ikke bedt om.

At hun så vælger at reagere på den måde, er meget umodent, men det er at kalde andre en møgkælling også!

Anmeld

27. februar 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Hendes søster havde også skrevet at hun skulle dække den til fordi det er imod reglerne på face. Dertil svarede hun at det var hun ligeglad med for det var hendes profil

ja hun burde skisme skamme sig for at sige det ærligt....

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

B&J skriver:

ja hun burde skisme skamme sig for at sige det ærligt....

Ja men sådan er hun. Vi har været uenige derinde en gang før og der slettede hun mig også

Anmeld

27. februar 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Ja men sådan er hun. Vi har været uenige derinde en gang før og der slettede hun mig også

så syntes jeg ærligt talt i skal stoppe det pjat, og lad hende være slettet for hun er jo ikke noget at samle på men og kalde ander en møgkælling er nu heller ikke pænt

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

B&J skriver:

så syntes jeg ærligt talt i skal stoppe det pjat, og lad hende være slettet for hun er jo ikke noget at samle på men og kalde ander en møgkælling er nu heller ikke pænt

Jeg bliver nemt hidsig især når jeg skrev pænt til hende og hun så sviner min mand og jeg til.
Og nu er jeg så også en dranker, åbenbart
Men nej, hun kommer ikke ind igen. Jeg gider ikke det bøvl.

Anmeld

27. februar 2013

Frk.S

Hmm, jeg er helt enig med dig i at man ikke bør ligge billeder op af børn af den karakter. Og jeg kunne aldrig drømme om at gøre det.
Når det så er sagt, så ville jeg nok ikke blande mig i hvad andre gør, på den måde. Det må være deres sag.

Begge jeres reaktioner derefter virker lidt voldsomme og barnlige og det lyder ikke som om i er de bedste veninder....? 

Anmeld

27. februar 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Jeg bliver nemt hidsig især når jeg skrev pænt til hende og hun så sviner min mand og jeg til.
Og nu er jeg så også en dranker, åbenbart
Men nej, hun kommer ikke ind igen. Jeg gider ikke det bøvl.

Næste gang så tæl til 10... og evt skrivt hvis du gerne vil vise din drengs kropsdele, ja så er det dit valg jeg ville bare ikke selv gøre det...

men det var super grimt det hun skrev hun lyder ikke særlig moden af sin alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.