MorDk skriver:
BUM! Ja hver sin mening og fred være med det. Men du kan nøjes med at tale for dig selv. Du skriver det som om at alle andre der bruger facebook og deler billeder med familie/venner derinde er "hul i hovedet" (Ja det er sådan jeg læser det....)
Folk kan da gøre hvad de vil. Det blander jeg mig ikke i. Så længe de ikke overskrider personlige grænser. Men jeg er enig i at nøgenbilleder ikke høre nogen steder hjemme.
Enig
Det er jo også forskelligt hvor privat ens facebook er, jeg har brugerdefineret mange billeder, private billeder og lægger kun billeder frem, jeg kan stå inde for. Samtidig bruger jeg det sammen med gamle efterskolevenner og familie til at dele og følge med i hinandens liv, i stedet for mail og sender billeder til mor i stedet for sms, så har hun bedre kvalitet i billederne og kan selv overføre til mobilen eller få dem hun ønsker fremkaldt
At man er af en holdning er ok, men man er ikke ringere menneske fordi man er af en anden mening eller bruger et socialt medie anderledes end en selv !
Anmeld