Billed på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Jeg synes heller ikk at nøgenbilleder skal på nettet.... Min eks mor lagde også en video og billed ind på fb hvorhan var nøgen.... Der blev jeg også rimelig sur....

Det kan jeg godt forstå  Jeg var også blevet sur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

MorDk

engodmor skriver:

Man ligger overhovedet ikke billeder ind på Facebook, og specielt ikke af børn  

I det hele taget syntes jeg at Facebook er noget forfærdeligt bræk. 

Forstår hellere ikke alle dem som skriver i den der status, om private ting osv  

Det var lige et sidespring, men jeg giver dig fuldstændig ret i det du skrev til din veninde.

Jeg havde skrevet det samme, børn udstiller om ikke på den måde på Facebook

BUM! Ja hver sin mening og fred være med det. Men du kan nøjes med at tale for dig selv. Du skriver det som om at alle andre der bruger facebook og deler billeder med familie/venner derinde er "hul i hovedet" (Ja det er sådan jeg læser det....)

Folk kan da gøre hvad de vil. Det blander jeg mig ikke i. Så længe de ikke overskrider personlige grænser. Men jeg er enig i at nøgenbilleder ikke høre nogen steder hjemme.

Anmeld

28. februar 2013

TNBC

Mettefpigen skriver:

Jeg synes heller ikk at nøgenbilleder skal på nettet.... Min eks mor lagde også en video og billed ind på fb hvorhan var nøgen.... Der blev jeg også rimelig sur....

Man lægger da heller ikke nøgenbilleder ud af andres børn. Jeg spørg altid om jeg må bruge billederne af andres børn, hvis jeg f.eks har en hjemmeside(dog aldrig nøgenbilleder)

Anmeld

28. februar 2013

TNBC

o1Mutte skriver:

Skal lige vide om det er mig der er totalt sart, og langt ude???

En veninde smider et billede på facebook af hendes søns numse. Man kan se dillertjavs og hele piv tøjet. Skriver så en kommentar om at jeg ikke synes sådan nogle billeder skal ind på facebook. Det bliver hun så ret så sur over og sviner mit ægteskab til og at der ikke er nogen der gider høre om vores lorte mand og kone snak.

Så bliver JEG gal og skriver at hun er en m'gk'lling og at der sidder så mange pædofile rundt omkring og hygger til sådan nogle billeder.

bliver så slettet og blokeret, men inden sender hun denne besked :
Sletter dig og og Torben det der finder jeg mig ikke i af en dranker ! Og du skal ikke snakke til mig igen ! Farvel synk dybere

Hvad er jeres mening??

Det er slet ikke din sag, hvis der havde været dit barn ja, men det er hendes. Og det er så dem bag hjemmesiden der skal få hende til at fjerne det, hvis det er ulovligt. Selvfølgelig må man gå sige at man ikke synes er en god idé, det er også sket herinde, men er i så begge to opfører jer som små børn, det er en anden sag. Du skulle bare sagt din mening om billedet og stoppet der, så kan hun opfører sig som et pattebarn, men du stoppede før du sank derned.

Anmeld

28. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AnnaKJ skriver:

Tja - barnlig opførsel fra jer begge to!

For det første, så er det vel hendes egen beslutning om hun vil ligge sådan noget ud eller ej, det skal du jo overhovedet ikke blande dig i. Kan godt ske du har en mening om det billede, men den har hun ikke bedt om.

At hun så vælger at reagere på den måde, er meget umodent, men det er at kalde andre en møgkælling også!

Helt enig. Kan slet ikke se for mig at voksne mennesker opføre sig således. 

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Jeg ville aldrig lægge billeder id hvor man kunne se kønsdelene, måske lidt af numsen, feks hvor barnet ligger mellem forældrenes arme eller på fars arm, de er så søde og der ser man ikke kønsområdet da et ben dækker af hvad man ellers bruger facebook til er jo forskelligt og sådan er det jo

Jeg ville dog ha skrevet privat, og synes så i det hele taget det er en barnlig tone og reaktion fra begge parter

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

MorDk skriver:

BUM! Ja hver sin mening og fred være med det. Men du kan nøjes med at tale for dig selv. Du skriver det som om at alle andre der bruger facebook og deler billeder med familie/venner derinde er "hul i hovedet" (Ja det er sådan jeg læser det....)

Folk kan da gøre hvad de vil. Det blander jeg mig ikke i. Så længe de ikke overskrider personlige grænser. Men jeg er enig i at nøgenbilleder ikke høre nogen steder hjemme.

Enig
Det er jo også forskelligt hvor privat ens facebook er, jeg har brugerdefineret mange billeder, private billeder og lægger kun billeder frem, jeg kan stå inde for. Samtidig bruger jeg det sammen med gamle efterskolevenner og familie til at dele og følge med i hinandens liv, i stedet for mail og sender billeder til mor i stedet for sms, så har hun bedre kvalitet i billederne og kan selv overføre til mobilen eller få dem hun ønsker fremkaldt

At man er af en holdning er ok, men man er ikke ringere menneske fordi man er af en anden mening eller bruger et socialt medie anderledes end en selv !

Anmeld

28. februar 2013

Mettefpigen

MorDk skriver:

JJemå

Det kan jeg godt forstå  Jeg var også blevet sur!

Jeg måtte be ham om at ringe og sige det for jeg blev sku noget sur... Og værre var at han ikk kunne se problemet i at hun havde lagt det ind.. Hmm.

Anmeld

28. februar 2013

Mettefpigen

Yurie skriver:

HHa

Man lægger da heller ikke nøgenbilleder ud af andres børn. Jeg spørg altid om jeg må bruge billederne af andres børn, hvis jeg f.eks har en hjemmeside(dog aldrig nøgenbilleder)

Har det på samme måde.... Jeg vil gerne have at folk spørger om de om må ligge billeder ind af ham... Har ikk noget imod det, men synes bare godt man kan spørge.... Men INGEN nøgenbilleder.. Blev også lamslået da jeg så det.... Og måtte be manden om at ringe og bede hende om at fjerne det, for jeg tror ikk at jeg kunne tale særlig pænt..

Anmeld

28. februar 2013

Asta&Alfred

o1Mutte skriver:

Skal lige vide om det er mig der er totalt sart, og langt ude???

En veninde smider et billede på facebook af hendes søns numse. Man kan se dillertjavs og hele piv tøjet. Skriver så en kommentar om at jeg ikke synes sådan nogle billeder skal ind på facebook. Det bliver hun så ret så sur over og sviner mit ægteskab til og at der ikke er nogen der gider høre om vores lorte mand og kone snak.

Så bliver JEG gal og skriver at hun er en m'gk'lling og at der sidder så mange pædofile rundt omkring og hygger til sådan nogle billeder.

bliver så slettet og blokeret, men inden sender hun denne besked :
Sletter dig og og Torben det der finder jeg mig ikke i af en dranker ! Og du skal ikke snakke til mig igen ! Farvel synk dybere

Hvad er jeres mening??

Det lyder da som om, det er kommet helt ud af proportion. Jeg går stærkt ud fra at det var med en god tanke at du skreb til din veninde og gjorde hende opmærksom på, hvilke tanker du gjorde dig om billedet. Det virker som om hun føler sig meget ramt siden hun reagerer så voldsomt. Måske hun alligevel godt kunne se, at der var noget om det du skrev og ofte r det bedste forsvar jo et angreb.

Det er da bare kedeligt at en sød tanke skal ende ud med et sådan resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.