Billed på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Tja - barnlig opførsel fra jer begge to!

For det første, så er det vel hendes egen beslutning om hun vil ligge sådan noget ud eller ej, det skal du jo overhovedet ikke blande dig i. Kan godt ske du har en mening om det billede, men den har hun ikke bedt om.

At hun så vælger at reagere på den måde, er meget umodent, men det er at kalde andre en møgkælling også!

Hvor er jeg bare enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

o1Mutte

Frk.S skriver:

Hmm, jeg er helt enig med dig i at man ikke bør ligge billeder op af børn af den karakter. Og jeg kunne aldrig drømme om at gøre det.
Når det så er sagt, så ville jeg nok ikke blande mig i hvad andre gør, på den måde. Det må være deres sag.

Begge jeres reaktioner derefter virker lidt voldsomme og barnlige og det lyder ikke som om i er de bedste veninder....? 

Det er vi heller ikke -nærmere bekendte.

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

AnnaKJ skriver:

For det første, så er det vel hendes egen beslutning om hun vil ligge sådan noget ud eller ej, det skal du jo overhovedet ikke blande dig i. Kan godt ske du har en mening om det billede, men den har hun ikke bedt om.

At hun så vælger at reagere på den måde, er meget umodent, men det er at kalde andre en møgkælling også!

Hov -havde overset dit svar..

Men jeg tænker nu også på knægten.
1. Sådan et billede ville jeg IKKE finde af mig selv på nettet.
2. Det er slet ikke ''lovligt'' på facebook at sætte sådanne billeder ind.

Og nej, det er ikke pænt at kalde andre for en kælling.. Men mine følelser løb lige af med mig.
Skrev pænt til hende : ''Nu er jeg normalt ikke sart, men jeg ville ikke ha lagt sådan et billede ind på facebook''

Og så blev min mand og jeg ellers svinet til.

Anmeld

27. februar 2013

EnGodMor

Man ligger overhovedet ikke billeder ind på Facebook, og specielt ikke af børn  

I det hele taget syntes jeg at Facebook er noget forfærdeligt bræk. 

Forstår hellere ikke alle dem som skriver i den der status, om private ting osv  

Det var lige et sidespring, men jeg giver dig fuldstændig ret i det du skrev til din veninde.

Jeg havde skrevet det samme, børn udstiller om ikke på den måde på Facebook

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

engodmor skriver:

Man ligger overhovedet ikke billeder ind på Facebook, og specielt ikke af børn  

I det hele taget syntes jeg at Facebook er noget forfærdeligt bræk. 

Forstår hellere ikke alle dem som skriver i den der status, om private ting osv  

Det var lige et sidespring, men jeg giver dig fuldstændig ret i det du skrev til din veninde.

Jeg havde skrevet det samme, børn udstiller om ikke på den måde på Facebook

Tak!

Jeg lægger billeder ind på facebook. Men børn kan ikke selv vælge! Og hvis facebook fandtes da jeg var barn ville jeg da blive meget ked af hvis min mor lagde sådanne billeder ind af mig, hvor man kunne se mine kønsdele

Anmeld

27. februar 2013

EnGodMor

o1Mutte skriver:

Tak!

Jeg lægger billeder ind på facebook. Men børn kan ikke selv vælge! Og hvis facebook fandtes da jeg var barn ville jeg da blive meget ked af hvis min mor lagde sådanne billeder ind af mig, hvor man kunne se mine kønsdele

Jeg havde skrevet præcist det samme som dig, og havde os reageret på samme måde som dig, at hun ligefrem blander din mand ind i det kan jeg overhovedet ikke se nogen som helst grund til

Du får ihvertfald en  fra mig af.

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

engodmor skriver:

Jeg havde skrevet præcist det samme som dig, og havde os reageret på samme måde som dig, at hun ligefrem blander din mand ind i det kan jeg overhovedet ikke se nogen som helst grund til

Du får ihvertfald en  fra mig af.

Nej den havde jeg heller ikke lige set komme.

Tak

Anmeld

27. februar 2013

TeamRocket

AnnaKJ skriver:

Enig!

Anmeld

28. februar 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Skal lige vide om det er mig der er totalt sart, og langt ude???

En veninde smider et billede på facebook af hendes søns numse. Man kan se dillertjavs og hele piv tøjet. Skriver så en kommentar om at jeg ikke synes sådan nogle billeder skal ind på facebook. Det bliver hun så ret så sur over og sviner mit ægteskab til og at der ikke er nogen der gider høre om vores lorte mand og kone snak.

Så bliver JEG gal og skriver at hun er en m'gk'lling og at der sidder så mange pædofile rundt omkring og hygger til sådan nogle billeder.

bliver så slettet og blokeret, men inden sender hun denne besked :
Sletter dig og og Torben det der finder jeg mig ikke i af en dranker ! Og du skal ikke snakke til mig igen ! Farvel synk dybere

Hvad er jeres mening??

I er begge to galt på den.

Personligt kan jeg ikke se noget galt i at lægge sådan et foto op af et barn. Det er helt uskyldigt og jeg er ved at brække mig over al den pædofilisnak. Det næste bliver vel at vores børn heller ikke må gå nøgne på stranden for tænk nu hvis der sad en ond pædofil og kiggede på dem. 

Du har så en anden holdning, og det skal du selvfølgelig have lov til. Men det er virkelig dårlig stil at skrive sådan til hende.

Hendes reaktion er totalt barnlig.

Så I er lige gode om den, efter min mening.

Anmeld

28. februar 2013

Mettefpigen

Jeg synes heller ikk at nøgenbilleder skal på nettet.... Min eks mor lagde også en video og billed ind på fb hvorhan var nøgen.... Der blev jeg også rimelig sur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.