Er denne ide alt for underlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Kofoed.

Muhmi skriver:

Tror ikke man skal blande kommunen ind i det fra starten af... Man kan jo som eks'er mødes til en omgang tilfældig sex (engangsknald) og så blive gravid, det mener jeg ikke ville være ulovligt eller noget som helst, men hvis man spørger kommunen, så vil de jo se det som at de er sammen igen, hvilket de jo ikke er, de skal bare have et barn mere sammen

Ja, det er også rigtigt, men man kan jo henvende sig ano, hvis det er. Ellers må man søge på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tror ikke man skal blande kommunen ind i det fra starten af... Man kan jo som eks'er mødes til en omgang tilfældig sex (engangsknald) og så blive gravid, det mener jeg ikke ville være ulovligt eller noget som helst, men hvis man spørger kommunen, så vil de jo se det som at de er sammen igen, hvilket de jo ikke er, de skal bare have et barn mere sammen

Lyder fornuftigt tænkte bare om de kunne gøre noget når de fandt ud af man var gravid og stod som enlig forsøger tak for opbakningen

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Det er sq da fedt hvis i kan finde ud af det sammen gør det

Tak

Anmeld

27. februar 2013

KLN

Jeg kan umiddelbart godt se ideen i det. Og forstår godt, hvorfor du overvejer muligheden. Men personligt synes jeg det er lidt en egoistisk ide - at sætte børn i verden, når man på forhånd ved, at man ikke vil være en familie. Barnet vil jo altid ønske at have både sin mor og far.

Men det er selvfølgelig nemt for mig at sige, når jeg ikke står i din situation. Forstår godt det er svært.

Anmeld

27. februar 2013

Muhmi

KLN skriver:

Jeg kan umiddelbart godt se ideen i det. Og forstår godt, hvorfor du overvejer muligheden. Men personligt synes jeg det er lidt en egoistisk ide - at sætte børn i verden, når man på forhånd ved, at man ikke vil være en familie. Barnet vil jo altid ønske at have både sin mor og far.

Men det er selvfølgelig nemt for mig at sige, når jeg ikke står i din situation. Forstår godt det er svært.

Men barnet har både mor og far og mor og far kan jo godt sammen, bare ikke sammen sammen... Og hvis de (børnene) ikke er vant til andet, så er det jo sådan deres familie er og det er jo efterhånden så almindeligt at mor og far ikke er sammen så derfor er det jo ikke nødvendigvis noget barnet vil blive mobbet med eller noget som helst...

Anmeld

27. februar 2013

betski

Anonym skriver:

Har et barn på 5,5 år med min eks - vi gik fra hinanden for et år siden. Jeg havde så besluttet at jeg gerne ville insemineres så jeg kan få endnu et barn. Valgte at fortælle om beslutningen til min eks. 

Han kommer så med et forslag om at vi får endnu et barn sammen da vi jo er gode forældre sammen. Synes faktisk ik at ideen er helt dårlig - begge mine børn ville ha en far og tilmed den samme far. 

Er ideen helt underlig?? Og er det overhovedet lovligt?! Altså får jo nu ydelser som enlig - dvs det jeg får er det ekstra tilskud hvert 3 mdr og ik noget andet 

Tænker nok det er lovligt, men du får næppe enlig forsørger tillæg på barnet.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

KLN skriver:

Men barnet vil jo netop ha en mor og en far?? Ja vi bor ik sammen men vi vil jo begge være der.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

betski skriver:

Tænker nok det er lovligt, men du får næppe enlig forsørger tillæg på barnet.

Måske er det rigtig men vil sige at de 800 om mdr vil ik være nok til at jeg ikke gør det men må lige finde ud af de regler

Anmeld

27. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Go for it!  Og lav en original lillebror/søster til dit barn. 

Anmeld

27. februar 2013

LR85

Anonym skriver:

Har et barn på 5,5 år med min eks - vi gik fra hinanden for et år siden. Jeg havde så besluttet at jeg gerne ville insemineres så jeg kan få endnu et barn. Valgte at fortælle om beslutningen til min eks. 

Han kommer så med et forslag om at vi får endnu et barn sammen da vi jo er gode forældre sammen. Synes faktisk ik at ideen er helt dårlig - begge mine børn ville ha en far og tilmed den samme far. 

Er ideen helt underlig?? Og er det overhovedet lovligt?! Altså får jo nu ydelser som enlig - dvs det jeg får er det ekstra tilskud hvert 3 mdr og ik noget andet 

Vildt god ide. 

Det er da DEJLIGT for børnene, at have samme far. 

Synes det lyder som en perfekr ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.