Der dersens Lactulose ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

simone_jacobsen

birthee skriver:

Min søn får nutramigen, han er seks uger nu og har ikke haft forstoppelse af det... Min venindes søn får også nutramigen, uden at have haft forstoppelse... Så de bedste anbefalinger af det produkt herfra! Det købes på apoteket, og er ret dyrt (220 kr) pr dåse, men ring til din læge og få en ernæringsrecept, så kommer det ned i ca 90 kr pr dåse...

Har læst en masse om de alternative produkter til 'almindelig' mme. At de har effekt på tarmene skyldes, alle de ekstra ting der er i pga det er et allergi venligt produkt!
I følge min SP'er er det bestemt ikke noget man skal bruge, hvis det ikke skyldes allergi!

Jeg bruger NAN1 og Allomin Syrnet, på skift. Tror maven lige skal vende sig til, at få mad i maven som sætter den på arbejde. Så vi håber lidt på, at massage, cykling og stimulering afhjælper den drillende mave her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

L&V

simone_jacobsen skriver:

å

Har læst en masse om de alternative produkter til 'almindelig' mme. At de har effekt på tarmene skyldes, alle de ekstra ting der er i pga det er et allergi venligt produkt!
I følge min SP'er er det bestemt ikke noget man skal bruge, hvis det ikke skyldes allergi!

Jeg bruger NAN1 og Allomin Syrnet, på skift. Tror maven lige skal vende sig til, at få mad i maven som sætter den på arbejde. Så vi håber lidt på, at massage, cykling og stimulering afhjælper den drillende mave her..

Må jeg spørge hvilke ekstra ting det er du mener?

Anmeld

8. marts 2013

simone_jacobsen

Månsson skriver:

Må jeg spørge hvilke ekstra ting det er du mener?

Det der gør produktet allergi venligt. Ligesom alt andet, skal man ikke benytte produktet hvis man ikke har allergi - det er ikke forebyggende med hindrende!

Anmeld

8. marts 2013

L&V

simone_jacobsen skriver:

D

Det der gør produktet allergi venligt. Ligesom alt andet, skal man ikke benytte produktet hvis man ikke har allergi - det er ikke forebyggende med hindrende!

Det der gør det allergi venligt er netop spaltningen og at man tager en masse ud og ikke putter i..

Anmeld

8. marts 2013

modesty

simone_jacobsen skriver:

Kan du ikke vise nogle links? For det lyder meget mærkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.