Der dersens Lactulose ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

simone_jacobsen

Månsson skriver:

Yeps ellers kludre maven helt

Det er rart med sådan nogle kloge hoveder - det anede jeg bare INTET om...
Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

L&V

simone_jacobsen skriver:

6må6månede6mån

Det er rart med sådan nogle kloge hoveder - det anede jeg bare INTET om...
Mange tak

Åh men 6mmåneder med kolik, forstoppelse osv så sku man vel lære et eller andet

Anmeld

27. februar 2013

Nattøs

Månsson skriver:

Man må så ik gi små børn kamillethe da det er allergi fremkaldende og det har os kun en beroligende effekt hvilket ikke er smart hvis man er forstoppelse.. Og der er intet farligt ved lactuloce

De læger vores datter har været omkring, siger alle kamille te Det frarådes at give helt små børn medicin, så længe man kan bruge andet.

Anmeld

27. februar 2013

L&V

Nattøs skriver:

De læger vores datter har været omkring, siger alle kamille te Det frarådes at give helt små børn medicin, så længe man kan bruge andet.

Oki så går de da stik mod alle anbefalinger og logik da tarmen jo ikke skal berolige men stimuleres.. Og nu er lactuloce og movikol jo os lavet af naturlige ting

Anmeld

27. februar 2013

L&V

Nattøs skriver:

Oki så går de da stik mod alle anbefalinger og logik da tarmen jo ikke skal berolige men stimuleres.. Og nu er lactuloce og movikol jo os lavet af naturlige ting

Anmeld

27. februar 2013

Nattøs

Månsson skriver:

Tjae jeg kan kun forholde mig til hvad lægerne og sp osv har sagt ind til videre har vi ingen problemer haft. og jeg kender da også en der har fået afvide af sp at hun skal give hendes søn kamille te i stedet for alt for meget mad.

Anmeld

27. februar 2013

L&V

Nattøs skriver:

dd

Tjae jeg kan kun forholde mig til hvad lægerne og sp osv har sagt ind til videre har vi ingen problemer haft. og jeg kender da også en der har fået afvide af sp at hun skal give hendes søn kamille te i stedet for alt for meget mad.

Hold da op det ku da være de sku opdateres lidt omkring hva der er skadeligt og hvor anbefalingerne bære hen

Anmeld

27. februar 2013

Nattøs

Månsson skriver:

Hold da op det ku da være de sku opdateres lidt omkring hva der er skadeligt og hvor anbefalingerne bære hen

tjae

Anmeld

8. marts 2013

FruJacobsen

Vores læge frarådede brug af Lactulose til vores søn, da det giver slap tarm...Der er vist delte meninger om produktet - Vi valgte ikke at bruge det!

Anmeld

8. marts 2013

birthee

simone_jacobsen skriver:

Nogle af dem du særligt vil anbefale? Han får NAN1 nu..

Min søn får nutramigen, han er seks uger nu og har ikke haft forstoppelse af det... Min venindes søn får også nutramigen, uden at have haft forstoppelse... Så de bedste anbefalinger af det produkt herfra! Det købes på apoteket, og er ret dyrt (220 kr) pr dåse, men ring til din læge og få en ernæringsrecept, så kommer det ned i ca 90 kr pr dåse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.