Der dersens Lactulose ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

L&V

AlberteSophie skriver:

Øv

vi havde præcis samme problem her, og lakcolocen (staves) gjorte det ti gange værre med hendes mave plus at vi havde et h....d med at vænne hende af med det igen.

Vores datter får hård mave af NAN, vi har derfor skiftet over til Allomin, i en periode syrnet Allomin

du skal give 5ml morgen / aften (:

god bedring

ik ml 2gange om dagen til så lille et barn hvis det er det du mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

AlberteSophie

Månsson skriver:

ik ml 2gange om dagen til så lille et barn hvis det er det du mener

nej (: enten morgen eller aften.

vi ga 2,5ml om morgen og 2,5 ml aften. 

Anmeld

25. februar 2013

L&V

AlberteSophie skriver:

nej (: enten morgen eller aften.

vi ga 2,5ml om morgen og 2,5 ml aften. 

Årh så er jeg med tænkte bare lige wow det var meget..

Anmeld

25. februar 2013

AlberteSophie

Månsson skriver:

Årh så er jeg med tænkte bare lige wow det var meget..

Hehe, ja rigeligt ihvertfald (;

Anmeld

25. februar 2013

L&V

AlberteSophie skriver:

Hehe, ja rigeligt ihvertfald (;

Så ska der i hvert fald nok ske noget

Anmeld

25. februar 2013

simone_jacobsen

Så har jeg købt NAN HA1 men syntes ikke jeg kan læse mig frem til, at det skulle kunne mindske hård mave?!
Tænker at jeg, mens jeg har almindelig NAN1 tilbage, godt kan skiftes imellem dem? Og burde jeg ikke også bare kunne stoppe på Lactulosen når jeg kun hat givet 1ml morgen og 1ml aften?

Minder Allomin syrnet meget om NAN HA1 - altså smagsmæssigt ? Kan man bare skifte mellem Allomin og NAN som det passer en eller er det bedst at holde sig til en ?

Anmeld

25. februar 2013

Miin'Baby'Mus

simone_jacobsen skriver:

Hej alle.

Startede i mandags, min 5 uger gamle dreng, op på supplering - jeg anvender NAN1 og han spiser godt. Mit problem er så, at han er begyndt at lide af forstoppelse og det gør ondt, han skriger og presser og intet kommer. Jeg er blevet anbefalet Lactulose og giver ham 1 ml. morgen og 1 ml. aften, men kan det virkelig være rigtigt at han kun har afførring lige efter jeg har givet ham det og han forsat skal ase og mase uden formål resten af dagen ??

Jeg fik anbefalet syrnet allomin - og det virker på vores 4 uger gamle datter

Anmeld

25. februar 2013

L&V

simone_jacobsen skriver:

MåSå har jeg købt NAN HA1 men syntes ikke jeg kan læse mig frem til, at det skulle kunne mindske hård mave?!
Tænker at jeg, mens jeg har almindelig NAN1 tilbage, godt kan skiftes imellem dem? Og burde jeg ikke også bare kunne stoppe på Lactulosen når jeg kun hat givet 1ml morgen og 1ml aften?

Minder Allomin syrnet meget om NAN HA1 - altså smagsmæssigt ? Kan man bare skifte mellem Allomin og NAN som det passer en eller er det bedst at holde sig til en ?

Man må ikke bare skifte rundt mellem dem det er enten eller og man trapper over.. Ville ikke stoppe med lactuloce før jeg ku mærke en bedring

Anmeld

25. februar 2013

simone_jacobsen

Månsson skriver:

jejegffr

Man må ikke bare skifte rundt mellem dem det er enten eller og man trapper over.. Ville ikke stoppe med lactuloce før jeg ku mærke en bedring

Så hvis jeg fra nu af laver en flaske i NAN1 og gangen efter laver i NAN HA1, og jeg gør dette resten af dagen i dag og i morgen, så burde jeg kunne gå fulgt over på NAN HA1 ?
Og hvis jeg så vil på Allomin i stedet, på et tidspunkt, kan jeg trappe over på samme måde?

Anmeld

25. februar 2013

L&V

simone_jacobsen skriver:

Yep

Så hvis jeg fra nu af laver en flaske i NAN1 og gangen efter laver i NAN HA1, og jeg gør dette resten af dagen i dag og i morgen, så burde jeg kunne gå fulgt over på NAN HA1 ?
Og hvis jeg så vil på Allomin i stedet, på et tidspunkt, kan jeg trappe over på samme måde?

Yeps ellers kludre maven helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.