Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Jep - det må være min plan!

håber du klare den! Og kom gerne med en update... Vil gerne lige høre hans undskyldning, og hvad tid han egentlig kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes ikke at du overdriver, men jeg synes ikke at du skulle have sendt en SMS med den ordlyd. Det er bedst at tage den slags diskussioner ansigt til ansigt så man ikke misforstår hinanden og risikerer at det hele kører op i en spids. 

Tak for svar.. Og jeg vil nok gerne indrømme at den sms var at gå over stregen  Det ærger jeg mig lidt over.. Men altså

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

håber du klare den! Og kom gerne med en update... Vil gerne lige høre hans undskyldning, og hvad tid han egentlig kommer hjem

Jeg vil gerne lave en update, eller om ikke andet kan jeg sende dig en pb.

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

DDe

Jeg vil gerne lave en update, eller om ikke andet kan jeg sende dig en pb.

Det lyder godt... Kan også være du har brug for et råd når han kommer hjem...

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det lyder godt... Kan også være du har brug for et råd når han kommer hjem...

Ja, det kan godt ske. Så må vi se om det bliver i dag eller i morgen han kommer hjem

Anmeld

22. februar 2013

Stumpe27

puha ikke rart og du har ikke over reageret på nogen måde gad vide hvad han svarer tilbage

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja, det kan godt ske. Så må vi se om det bliver i dag eller i morgen han kommer hjem

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpe27 skriver:

puha ikke rart og du har ikke over reageret på nogen måde gad vide hvad han svarer tilbage

Tjaaaa, det er jeg også spændt på - han har i hvert fald ikke svaret endnu (og det tror jeg egentlig heller ikke han gør!)

Anmeld

22. februar 2013

Stumpe27

Anonym skriver:

Tjaaaa, det er jeg også spændt på - han har i hvert fald ikke svaret endnu (og det tror jeg egentlig heller ikke han gør!)

han virker ret barnlig. det kan man da ikke bygge et forhold på det der! håber da i trods alt finder ud af hvad der skal ske

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpe27 skriver:

han virker ret barnlig. det kan man da ikke bygge et forhold på det der! håber da i trods alt finder ud af hvad der skal ske

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.