Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jep - det må være min plan!
Jep - det må være min plan!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
modesty skriver: Jeg synes ikke at du overdriver, men jeg synes ikke at du skulle have sendt en SMS med den ordlyd. Det er bedst at tage den slags diskussioner ansigt til ansigt så man ikke misforstår hinanden og risikerer at det hele kører op i en spids.
Jeg synes ikke at du overdriver, men jeg synes ikke at du skulle have sendt en SMS med den ordlyd. Det er bedst at tage den slags diskussioner ansigt til ansigt så man ikke misforstår hinanden og risikerer at det hele kører op i en spids.
Tak for svar.. Og jeg vil nok gerne indrømme at den sms var at gå over stregen Det ærger jeg mig lidt over.. Men altså
Mettefpigen skriver: håber du klare den! Og kom gerne med en update... Vil gerne lige høre hans undskyldning, og hvad tid han egentlig kommer hjem
håber du klare den! Og kom gerne med en update... Vil gerne lige høre hans undskyldning, og hvad tid han egentlig kommer hjem
Jeg vil gerne lave en update, eller om ikke andet kan jeg sende dig en pb.
Anonym skriver: DDe Jeg vil gerne lave en update, eller om ikke andet kan jeg sende dig en pb.
DDe
Mettefpigen skriver: Det lyder godt... Kan også være du har brug for et råd når han kommer hjem...
Det lyder godt... Kan også være du har brug for et råd når han kommer hjem...
Ja, det kan godt ske. Så må vi se om det bliver i dag eller i morgen han kommer hjem
Anonym skriver: Ja, det kan godt ske. Så må vi se om det bliver i dag eller i morgen han kommer hjem
Stumpe27 skriver: puha ikke rart og du har ikke over reageret på nogen måde gad vide hvad han svarer tilbage
puha ikke rart og du har ikke over reageret på nogen måde gad vide hvad han svarer tilbage
Tjaaaa, det er jeg også spændt på - han har i hvert fald ikke svaret endnu (og det tror jeg egentlig heller ikke han gør!)
Anonym skriver: Tjaaaa, det er jeg også spændt på - han har i hvert fald ikke svaret endnu (og det tror jeg egentlig heller ikke han gør!)
Stumpe27 skriver: han virker ret barnlig. det kan man da ikke bygge et forhold på det der! håber da i trods alt finder ud af hvad der skal ske
han virker ret barnlig. det kan man da ikke bygge et forhold på det der! håber da i trods alt finder ud af hvad der skal ske
Enig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128