Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Morgensol

Anonym skriver:

Tusind tak for svar.

Det er rart at høre andre kvinders råd og erfaringer!

Der er jo selvfølgelig forskel på at gå en tur, det kan alle have brug for og så tage ud til venner, væk i flere dage osv..

Min mand tog hjem til Århus (vi bor i Glostrup) så det var liiiige grænseoverskridende nok sys jeg!! Det gør han så ikke mere kan jeg fortælle! Han kender min holdning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det skal du heller ikke du skal slet ikke skrive til ham overhovede, og helt ærligt hvis han ringer ja så syntes jeg ikke du skal svare før han er voksen nok til at finde hjem så i kan få en orden snak sammen... for syntes godt nok ikke det er okay det han gjorde

Vi ser vidst ret ens på det! Ærger mig også bare over at jeg ikke fik noget ud af ham inden han gik, men havde bare lidt svært ved at gribe situationen an, når der ligesom også var gæst på besøg herhjemme  ...

Anmeld

22. februar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Tak for svar  Det er bare rart lige at få bekræftet at man ikke er helt forkert på den

nemlig

Anmeld

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Vi ser vidst ret ens på det! Ærger mig også bare over at jeg ikke fik noget ud af ham inden han gik, men havde bare lidt svært ved at gribe situationen an, når der ligesom også var gæst på besøg herhjemme  ...

jamen jeg ville selv ha gået i chok på den måde, især på den måde han var på og fordi der var en ven fordi så bliver man sådan lidt øhh skal jeg eller skal jeg ikke og man har jo lidt måde i livet når der er gæster

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Der er jo selvfølgelig forskel på at gå en tur, det kan alle have brug for og så tage ud til venner, væk i flere dage osv..

Min mand tog hjem til Århus (vi bor i Glostrup) så det var liiiige grænseoverskridende nok sys jeg!! Det gør han så ikke mere kan jeg fortælle! Han kender min holdning..

Wow, fra Glostrup til Aarhus simpelthen...  Christ, ja det er da noget af en springtur at være på

Men ja, selvfølgelig er der forskelle. Og alle kan have brug for lige at komme ud og trække noget frisk luft og få pulsen ned, men ja... Jeg synes bare det er irriterende, at han er taget hjem til et andet vennepar, og jeg sidder her.. Når vi ligesom burde sidde sammen og snakke om hvad fanden der er galt!

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

KKa

Ja, det ender det sgu nok også med, for jeg maaaagter simpelthen ikke det der med at sidde tilbage herhjemme, som et stort ? ...

Kan jeg godt forstå.... Synes du skal lade ham være og når han kommer hjem så må du forklare ham med en hård tone at han skal tage sig ordentlig sammen!!...

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen jeg ville selv ha gået i chok på den måde, især på den måde han var på og fordi der var en ven fordi så bliver man sådan lidt øhh skal jeg eller skal jeg ikke og man har jo lidt måde i livet når der er gæster

Nemlig. Jeg er ikke helt vildt fan af at lave en scene, når vi har gæster på besøg. Det synes jeg er lidt kikset... Jeg hader simpelthen at være på besøg hos folk der hakker på hinanden, eller skændes. Det er top-akavet!

Anmeld

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Nemlig. Jeg er ikke helt vildt fan af at lave en scene, når vi har gæster på besøg. Det synes jeg er lidt kikset... Jeg hader simpelthen at være på besøg hos folk der hakker på hinanden, eller skændes. Det er top-akavet!

jaa vi ser tingene meget ens sådan har jeg det også

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Kan jeg godt forstå.... Synes du skal lade ham være og når han kommer hjem så må du forklare ham med en hård tone at han skal tage sig ordentlig sammen!!...

Jep - det må være min plan!

Anmeld

22. februar 2013

modesty

Godaften piger.  ( Jeg vil IKKE googles, derfor ano.)

Åha, min kæreste har gjort mig ked af det i dag. Vi har ellers haft en super hyggelig dag, men der er bare et eller andet der irriterer ham helt vildt, ved mig...

Vi har haft en af hans kammerater på besøg, hele dagen. Alligevel taler min kæreste mega meget ned til mig, vrisser af mig osv. Da jeg fik spurgt ham hvad der var galt sagde han: ''Det er bare ALT ved dig der irriterer mig i dag!!'' ...  Nå, øv  - Og derefter tog han og hans kammerat afsted ud til en anden ven. Aner ikke hvornår han kommer hjem, eller om han overhovedet kommer hjem i aften....

...Men så er sagen jo den, at jeg sad herhjemme i sofaen og blev virkelig, virkelig harm. For hvad fanden bilder han sig ind? Altså i min optik skal man i det mindste give en grund til at være sur og hidssig.. Så jeg sendte ham en sms hvori der stod at han måtte finde ud af om vi skal blive ved med at være kærester, for jeg finder mig ikke i den behandling.. (vi har været sammen i knap 3 år, boet sammen i 2, og har en hund sammen)...

Er det at overdrive? Eller bør jeg bare acceptere at han TILSYNLADENDE har en offday, og at det hele skal gå ud over mig?

CHRIST.

Jeg synes ikke at du overdriver, men jeg synes ikke at du skulle have sendt en SMS med den ordlyd. Det er bedst at tage den slags diskussioner ansigt til ansigt så man ikke misforstår hinanden og risikerer at det hele kører op i en spids. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.