Godaften piger.
( Jeg vil IKKE googles, derfor ano.)
Åha, min kæreste har gjort mig ked af det i dag. Vi har ellers haft en super hyggelig dag, men der er bare et eller andet der irriterer ham helt vildt, ved mig...
Vi har haft en af hans kammerater på besøg, hele dagen. Alligevel taler min kæreste mega meget ned til mig, vrisser af mig osv. Da jeg fik spurgt ham hvad der var galt sagde han: ''Det er bare ALT ved dig der irriterer mig i dag!!'' ...
Nå, øv
- Og derefter tog han og hans kammerat afsted ud til en anden ven. Aner ikke hvornår han kommer hjem, eller om han overhovedet kommer hjem i aften....
...Men så er sagen jo den, at jeg sad herhjemme i sofaen og blev virkelig, virkelig harm. For hvad fanden bilder han sig ind? Altså i min optik skal man i det mindste give en grund til at være sur og hidssig.. Så jeg sendte ham en sms hvori der stod at han måtte finde ud af om vi skal blive ved med at være kærester, for jeg finder mig ikke i den behandling.. (vi har været sammen i knap 3 år, boet sammen i 2, og har en hund sammen)...
Er det at overdrive? Eller bør jeg bare acceptere at han TILSYNLADENDE har en offday, og at det hele skal gå ud over mig?
CHRIST. 

Anmeld