Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.748 visninger
42 svar
16 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Godaften piger.  ( Jeg vil IKKE googles, derfor ano.)

Åha, min kæreste har gjort mig ked af det i dag. Vi har ellers haft en super hyggelig dag, men der er bare et eller andet der irriterer ham helt vildt, ved mig...

Vi har haft en af hans kammerater på besøg, hele dagen. Alligevel taler min kæreste mega meget ned til mig, vrisser af mig osv. Da jeg fik spurgt ham hvad der var galt sagde han: ''Det er bare ALT ved dig der irriterer mig i dag!!'' ...  Nå, øv  - Og derefter tog han og hans kammerat afsted ud til en anden ven. Aner ikke hvornår han kommer hjem, eller om han overhovedet kommer hjem i aften....

...Men så er sagen jo den, at jeg sad herhjemme i sofaen og blev virkelig, virkelig harm. For hvad fanden bilder han sig ind? Altså i min optik skal man i det mindste give en grund til at være sur og hidssig.. Så jeg sendte ham en sms hvori der stod at han måtte finde ud af om vi skal blive ved med at være kærester, for jeg finder mig ikke i den behandling.. (vi har været sammen i knap 3 år, boet sammen i 2, og har en hund sammen)...

Er det at overdrive? Eller bør jeg bare acceptere at han TILSYNLADENDE har en offday, og at det hele skal gå ud over mig?

CHRIST.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

B&J

nej syntes det var en super sms, men du burde dog ha sagt det til ham og ha smit vennen ud, for det med han bare skrider med vennen og taler ned til dig hold da kæft jeg var blevet sur så nej du overdriver ikke

Anmeld

22. februar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Åha, min kæreste har gjort mig ked af det i dag. Vi har ellers haft en super hyggelig dag, men der er bare et eller andet der irriterer ham helt vildt, ved mig...

Vi har haft en af hans kammerater på besøg, hele dagen. Alligevel taler min kæreste mega meget ned til mig, vrisser af mig osv. Da jeg fik spurgt ham hvad der var galt sagde han: ''Det er bare ALT ved dig der irriterer mig i dag!!'' ...  Nå, øv  - Og derefter tog han og hans kammerat afsted ud til en anden ven. Aner ikke hvornår han kommer hjem, eller om han overhovedet kommer hjem i aften....

...Men så er sagen jo den, at jeg sad herhjemme i sofaen og blev virkelig, virkelig harm. For hvad fanden bilder han sig ind? Altså i min optik skal man i det mindste give en grund til at være sur og hidssig.. Så jeg sendte ham en sms hvori der stod at han måtte finde ud af om vi skal blive ved med at være kærester, for jeg finder mig ikke i den behandling.. (vi har været sammen i knap 3 år, boet sammen i 2, og har en hund sammen)...

Er det at overdrive? Eller bør jeg bare acceptere at han TILSYNLADENDE har en offday, og at det hele skal gå ud over mig?

CHRIST.

jeg havde reageret lige som dig, eller endnu værre sagt at han godt kunne blive hjemme BUM !

syntes også sådan noget er noget fis !

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Nææ jeg synes godt nok han lyder som en prut!.....
normalt snakker man da om sådan nogen ting.... Ihvertfald istedet for at skride..
Er det første gang han er sådan??...

Anmeld

22. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

CHRIST.

Jeg ville godt nok ha været blevet sur ..
Når man er i et forhold , snakker man altså om tingene og skrider ikke bare på den måde ! .. Han kan da i det mindste fortælle dig hvad du har gjort siden han behøver at opfører dig sådan .. Det havde min kæreste aædrig fået lov til .. ! 

Anmeld

22. februar 2013

MorDk

ØØØV jeg var godt nok også blevet trist og ked... og dernæst SUR!

Ét er at man kan ha en OFF-dag men hvis man bare lukker sådan lort ud uden en forklaring .... så er man godt nok et "pjok" Øv!

Kram herfra

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej syntes det var en super sms, men du burde dog ha sagt det til ham og ha smit vennen ud, for det med han bare skrider med vennen og taler ned til dig hold da kæft jeg var blevet sur så nej du overdriver ikke

Tak for svar.

Men ja, jeg er helt enig med dig - jeg burde have smidt hans ven ud og snakket med ham om tingene.. Jeg tror bare jeg har været sådan helt PAF i dag....

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg havde reageret lige som dig, eller endnu værre sagt at han godt kunne blive hjemme BUM !

syntes også sådan noget er noget fis !

Tak for svar  Det er bare rart lige at få bekræftet at man ikke er helt forkert på den

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Nææ jeg synes godt nok han lyder som en prut!.....
normalt snakker man da om sådan nogen ting.... Ihvertfald istedet for at skride..
Er det første gang han er sådan??...

Hmmm, lad mig sige det sådan: Han har virkelig tendens til humørsvingninger  ... Og han er bare sådan en type der er lidt svær at finde ud af... Argh

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ville godt nok ha været blevet sur ..
Når man er i et forhold , snakker man altså om tingene og skrider ikke bare på den måde ! .. Han kan da i det mindste fortælle dig hvad du har gjort siden han behøver at opfører dig sådan .. Det havde min kæreste aædrig fået lov til .. ! 

Ja, en grund havde virkelig været passende. Men han har stadig ikke svaret på min sms, så jeg sidder bare herhjemme og bliver mere og mere harm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.