Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

ØØØV jeg var godt nok også blevet trist og ked... og dernæst SUR!

Ét er at man kan ha en OFF-dag men hvis man bare lukker sådan lort ud uden en forklaring .... så er man godt nok et "pjok" Øv!

Kram herfra

Tusind tak for svar og .. Det hjælper lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for svar.

Men ja, jeg er helt enig med dig - jeg burde have smidt hans ven ud og snakket med ham om tingene.. Jeg tror bare jeg har været sådan helt PAF i dag....

ved du hvad jeg forstår dig virkelig godt, du må virkelig ha tænkt hvad skete der lige her

Anmeld

22. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja, en grund havde virkelig været passende. Men han har stadig ikke svaret på min sms, så jeg sidder bare herhjemme og bliver mere og mere harm.

Åhh hader sådan noget ..

Syns virkelig det er barnligt . 

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad jeg forstår dig virkelig godt, du må virkelig ha tænkt hvad skete der lige her

Præcis, jeg tror jeg har lignet den her smiley rimelig godt '''' ...

Men lige nu tænker jeg bare... Ja, den lille mand må jo komme med en eller anden årsag på et eller andet tidspunkt, og så må jeg finde ud af hvad jeg lige skal stille op. Gider ikke engang ringe til ham, når det skal være på dén måde

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Åhh hader sådan noget ..

Syns virkelig det er barnligt . 

Ja, det er sgu barnligt

Anmeld

22. februar 2013

Morgensol

Når nu han ik svarer, så tror jeg bare at jeg havde sagt at hvis ik han ku svare så sku han bare holde sig væk..

Min mand har tidligt i vores forhold haft det med at gå når vi var uvenner og lade mig stå helt uforstående og uden svar på noget som helst!

Det fik jeg nok af efter et par gange, så hvis han "truer" med at tage afsted når vi er uvenner så siger jeg til ham stille og roligt at det kan han bare gøre, men han ved også at så ska han ikke komme tilbage.. Jeg gider ik stå og ligne en idiot, helt alene med 2 små børn, og ikke vide om han kommer hjem, hvornår hvis han gør osv..

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

å

Hmmm, lad mig sige det sådan: Han har virkelig tendens til humørsvingninger  ... Og han er bare sådan en type der er lidt svær at finde ud af... Argh

Så må jeg indrømme at jeg havde givet ham den største sviner når han kom hjem!!!....

Anmeld

22. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Præcis, jeg tror jeg har lignet den her smiley rimelig godt '''' ...

Men lige nu tænker jeg bare... Ja, den lille mand må jo komme med en eller anden årsag på et eller andet tidspunkt, og så må jeg finde ud af hvad jeg lige skal stille op. Gider ikke engang ringe til ham, når det skal være på dén måde

nej det skal du heller ikke du skal slet ikke skrive til ham overhovede, og helt ærligt hvis han ringer ja så syntes jeg ikke du skal svare før han er voksen nok til at finde hjem så i kan få en orden snak sammen... for syntes godt nok ikke det er okay det han gjorde

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Når nu han ik svarer, så tror jeg bare at jeg havde sagt at hvis ik han ku svare så sku han bare holde sig væk..

Min mand har tidligt i vores forhold haft det med at gå når vi var uvenner og lade mig stå helt uforstående og uden svar på noget som helst!

Det fik jeg nok af efter et par gange, så hvis han "truer" med at tage afsted når vi er uvenner så siger jeg til ham stille og roligt at det kan han bare gøre, men han ved også at så ska han ikke komme tilbage.. Jeg gider ik stå og ligne en idiot, helt alene med 2 små børn, og ikke vide om han kommer hjem, hvornår hvis han gør osv..

Tusind tak for svar.

Det er rart at høre andre kvinders råd og erfaringer!

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Så må jeg indrømme at jeg havde givet ham den største sviner når han kom hjem!!!....

Ja, det ender det sgu nok også med, for jeg maaaagter simpelthen ikke det der med at sidde tilbage herhjemme, som et stort ? ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.