Pco/pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Miss-86 skriver:

Underligt, min kollega's læge havde sagt til hende at P-pillerne var ude af systemet faktisk med det samme!

kommer an på hvilke man har taget og hvor længe man har taget dem sagde de til os...

Kan ikke huske navnet på dem jeg fik tilsidst da det skiftede navn ret tit... Fik nogle der var uden et bestemt tillægsstof som ALLE andre mærker havde da stoffet gjorde jeg fik det dårligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Miss-86

Wampires skriver:

kommer an på hvilke man har taget og hvor længe man har taget dem sagde de til os...

Kan ikke huske navnet på dem jeg fik tilsidst da det skiftede navn ret tit... Fik nogle der var uden et bestemt tillægsstof som ALLE andre mærker havde da stoffet gjorde jeg fik det dårligt...

Okay, ja det er noget underligt noget..

Jeg vil ihvertfald aldrig tage p-piller mere :/

Anmeld

25. februar 2013

Wampires

Miss-86 skriver:

Okay, ja det er noget underligt noget..

Jeg vil ihvertfald aldrig tage p-piller mere :/

gør jeg heller ikke længere.. havde ikke lyst til at få det på den måde igen som pillerne gjorde... og da jeg slet ikke kunne forestille mig at kunne få det til at fungere med andre præventationsmidler så bruger vi lige nu ingen...

Hvis jeg bliver gravid så tager vi det derfra men det er der vist ingen risiko for lige for tiden da manden tager medicin der nedsætter både sexlyst, udløsning og sædkvalitet...

Anmeld

26. februar 2013

-Sigrid-

Miss-86 skriver:

Jeg mistænker lidt at jeg har det, får endeligt svar imorgen...

Hvordan gik det så

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

-Sigrid- skriver:

Hvordan gik det så

Jeg har IKKE PCO, er SÅ overlykkelig.

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

Wampires skriver:

gør jeg heller ikke længere.. havde ikke lyst til at få det på den måde igen som pillerne gjorde... og da jeg slet ikke kunne forestille mig at kunne få det til at fungere med andre præventationsmidler så bruger vi lige nu ingen...

Hvis jeg bliver gravid så tager vi det derfra men det er der vist ingen risiko for lige for tiden da manden tager medicin der nedsætter både sexlyst, udløsning og sædkvalitet...

Årh, ja man kan jo godt komme ud for at skulle tage p-piller igen.

Nej, kan jeg godt se, så er risikoen for graviditet nok ikke så stor, når han tager medicin der sænker de ting..

Anmeld

26. februar 2013

tweety2060

nu kommer jeg nok med et mindre klogt spørgsmål.... Kan man udvikle pco efter graviditet? Eller har man det "fra start af"?

Anmeld

26. februar 2013

Amanda Stage

Jeg troede jeg havde det, men min læge siger jeg ikke har, for ellers ville jeg ikke kunne blive gravid så hurtigt sagde hun. 

Anmeld

27. februar 2013

Wampires

Amanda Stage skriver:

Jeg troede jeg havde det, men min læge siger jeg ikke har, for ellers ville jeg ikke kunne blive gravid så hurtigt sagde hun. 

så er hun ikke speciel vidende omkring det..

du kan godt være heldig at blive gravid til trods for PCO det kommer jo an på hvor "slem" den er og hvilke hormorner der er i ubalance...

Anmeld

27. februar 2013

Wampires

tweety2060 skriver:

nu kommer jeg nok med et mindre klogt spørgsmål.... Kan man udvikle pco efter graviditet? Eller har man det "fra start af"?

det er noget man altid vil have...

men forskellige ting kan gøre det værre og bedre i perioder...

derudover kan man altså godt blive gravid helt naturligt selvom man har det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.