Pco/pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Angående PCO

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.135 visninger
41 svar
7 synes godt om
20. februar 2013

-Sigrid-

Jeg har i lang tid gået og været småbekymret for at jeg har PCO/PCOS. Og min læge vil ikke teste mig endnu fordi jeg stadig har hormoner i kroppen efter graviditet (fair nok, jeg har stadig mælk i brysterne). Jeg er bare lidt nervøs, og har masser af tegn på at have det.

Så nu kommer spørgsmålene til 1.000.000 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Jeg har i lang tid gået og været småbekymret for at jeg har PCO/PCOS. Og min læge vil ikke teste mig endnu fordi jeg stadig har hormoner i kroppen efter graviditet (fair nok, jeg har stadig mælk i brysterne). Jeg er bare lidt nervøs, og har masser af tegn på at have det.

Så nu kommer spørgsmålene til 1.000.000 kr

Jeg troede ikke jeg havde det, og har pco/pcos

Anmeld

20. februar 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Jeg troede ikke jeg havde det, og har pco/pcos

Hvorfor troede du ikke du havde det søde 

Anmeld

20. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg troede ikke jeg havde det, men jeg har PCO..

Fået 3 børn med manden, være uønsket gravid 2 gange... Men pga lettere ustabil cyklus blev jeg sendt til Gyn, som her så tegn på PCO.. Derefter blodprøver som bekræftigede det... Det havde jeg ikke lige ventet, da jeg ingen symptomer har, udover denne lettere svingene cyklus!

Kh Mom

Anmeld

20. februar 2013

BigHope13

Jeg havde en fornemmelse om jeg havde det, der dukkede en masse symptomer op efter p pille stop. Som uønsket hårvækst, uren hud, uregelmæssig eller ingen mens og ja ingen graviditet.
Vidste så også min søster havde det i slem grad. Og da jeg så blev testet blev det jo også bekræftet.

Anmeld

20. februar 2013

-Sigrid-

Mom skriver:

Jeg troede ikke jeg havde det, men jeg har PCO..

Fået 3 børn med manden, være uønsket gravid 2 gange... Men pga lettere ustabil cyklus blev jeg sendt til Gyn, som her så tegn på PCO.. Derefter blodprøver som bekræftigede det... Det havde jeg ikke lige ventet, da jeg ingen symptomer har, udover denne lettere svingene cyklus!

Kh Mom

Tak for svar

Og det er jeg ked af, men dejligt at der ikke er mere "bøvl" ved det

Anmeld

20. februar 2013

-Sigrid-

BigHope13 skriver:

Jeg havde en fornemmelse om jeg havde det, der dukkede en masse symptomer op efter p pille stop. Som uønsket hårvækst, uren hud, uregelmæssig eller ingen mens og ja ingen graviditet.
Vidste så også min søster havde det i slem grad. Og da jeg så blev testet blev det jo også bekræftet.

Tak for svar 

Det er jeg ked af at høre, men det må være dejligt at der er en "grund" til barnløshed og en behandling 

Anmeld

20. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg anede ikke der var noget der hed det førend jeg fik det konstateret faktisk

Jeg har PCO...

Fandt ud af det fordi jeg satte foden i gulvet og var hysterisk og vedholdende om at det føltes forkert inden i min krop efter p-pille stop... endte med 14 mdr uden mens... mand hvor jeg havde det dårligt.. var oppustet og havde kvalme de fleste dage... hovedpine og lysfølsomhed kom og gik flere gange på en dag...

var hos lægen flere gange og til sidst blev de trætte af mig og mit hysteri så de sendte mig til en gynækolog som så fik testet mig...

har PCO, producerer ikke nok af hormonet til at modne æggene så de selv danner ægløsning... jeg fik provera og wow hvor føltes det fantastisk pludseligt at have mens... tror aldrig jeg har været så gald for den som jeg var i den uge det varede...

Anmeld

20. februar 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Hvorfor troede du ikke du havde det søde 

Fordi jeg troede at man skulle have meget hårvækst/ mandligt kønshormon så blev meget overrasket da jeg hverken har meget eller kraftig/ tydelig hårvækst tudede faktisk på vej hjem i bilen, fordi de sagde det var lig med ikke st kunne få børn naturligt

Anmeld

20. februar 2013

Kofoed.

Jeg er så uheldig, at jeg har alle symptomer på det, men jeg har det ikke. Ingen kan forklare min uregelmæssige mens, øgede hårvækst, selv endda cyster på æggelederne og det tog alligevel et år om at blive gravide begge gange (første var en sa). Ville egentlig heller have sygdommen og så arbejde ud fra det, end jeg vil det her, for det er skisme da underligt, at jeg har de mange symptomer, men blodprøve afviste det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.