Pco/pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Ciss

Jeg har mange af symptomerne.

Har aldrig haft regelmæssig mens i mit liv.

Kraftig hårvekst på "forkerte steder".

Jeg regnede egentlig med, at jeg kunne være af en af dem, som fik problemer med at blive gravid, men nejda, blev gravid næsten bare af at tænke på det begge gange.

Er aldrig blevet testet, så jeg ved jo ikke, om jeg faktisk har det. Skulle i hvert fald uanset gerne være uden symptomerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

L&V

Jeg tror jeg har det og det gør min læge nu egentlig os men er ikke blevet testet og ved heller ikke om jeg bliver det.

Jeg har meget uregelmæssig mens
Øget hårvækst (og nej jeg er ikke en varulv)
Kan spise sundt med sundt på og stadig være godt i stand
og har altid haft ret så uren hud

MEN jeg har jo ikke ligefrem haft problemer med at blive gravid så det er ikke noget der har bekymret mig

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Wampires skriver:

Jeg anede ikke der var noget der hed det førend jeg fik det konstateret faktisk

Jeg har PCO...

Fandt ud af det fordi jeg satte foden i gulvet og var hysterisk og vedholdende om at det føltes forkert inden i min krop efter p-pille stop... endte med 14 mdr uden mens... mand hvor jeg havde det dårligt.. var oppustet og havde kvalme de fleste dage... hovedpine og lysfølsomhed kom og gik flere gange på en dag...

var hos lægen flere gange og til sidst blev de trætte af mig og mit hysteri så de sendte mig til en gynækolog som så fik testet mig...

har PCO, producerer ikke nok af hormonet til at modne æggene så de selv danner ægløsning... jeg fik provera og wow hvor føltes det fantastisk pludseligt at have mens... tror aldrig jeg har været så gald for den som jeg var i den uge det varede...

Dejligt de endelig sendte dig afsted, og hvor må det være underligt at gå så længe uden, jeg ville skide grønne grise

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Fordi jeg troede at man skulle have meget hårvækst/ mandligt kønshormon så blev meget overrasket da jeg hverken har meget eller kraftig/ tydelig hårvækst tudede faktisk på vej hjem i bilen, fordi de sagde det var lig med ikke st kunne få børn naturligt

Nårh på den måde
Men du har jo to lækre unger, så det passede da i hvert fald ikke

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Kofoed. skriver:

Jeg er så uheldig, at jeg har alle symptomer på det, men jeg har det ikke. Ingen kan forklare min uregelmæssige mens, øgede hårvækst, selv endda cyster på æggelederne og det tog alligevel et år om at blive gravide begge gange (første var en sa). Ville egentlig heller have sygdommen og så arbejde ud fra det, end jeg vil det her, for det er skisme da underligt, at jeg har de mange symptomer, men blodprøve afviste det...

Det lyder da underligt, får du så noget alternativt medicin?

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Ciss skriver:

Jeg har mange af symptomerne.

Har aldrig haft regelmæssig mens i mit liv.

Kraftig hårvekst på "forkerte steder".

Jeg regnede egentlig med, at jeg kunne være af en af dem, som fik problemer med at blive gravid, men nejda, blev gravid næsten bare af at tænke på det begge gange.

Er aldrig blevet testet, så jeg ved jo ikke, om jeg faktisk har det. Skulle i hvert fald uanset gerne være uden symptomerne...

Dejligt at du så ingen store problemer har med det, uanset om du har det eller ej

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Månsson skriver:

Jeg tror jeg har det og det gør min læge nu egentlig os men er ikke blevet testet og ved heller ikke om jeg bliver det.

Jeg har meget uregelmæssig mens
Øget hårvækst (og nej jeg er ikke en varulv)
Kan spise sundt med sundt på og stadig være godt i stand
og har altid haft ret så uren hud

MEN jeg har jo ikke ligefrem haft problemer med at blive gravid så det er ikke noget der har bekymret mig

Hehe ynglingskommentar, men jeg ved hvad du mener
Og skønt!
Er du bare i den høje ende af normaltværdierne, eller er det sådan at det er for meget, undskyld at jeg spørge

Anmeld

21. februar 2013

Kofoed.

-Sigrid- skriver:

Det lyder da underligt, får du så noget alternativt medicin?

Jeg fik nogle specielle p piller, men de virkede ikke ordentligt. Det var det eneste danske godkendte jeg kan bruge. dog anbefaldte min gyn et produkt fra Tyskland, meeen have ikke lyst til at tage noget, som ikke kan godkendes at danske myndigheder.

Anmeld

21. februar 2013

L&V

-Sigrid- skriver:

Hehe ynglingskommentar, men jeg ved hvad du mener
Og skønt!
Er du bare i den høje ende af normaltværdierne, eller er det sådan at det er for meget, undskyld at jeg spørge

Min bmi hedder hvis 26 så det er jo lige i starten af "overvægtig" men den ligger bare der uanset hva jeg gør stor set

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Kofoed. skriver:

Jeg fik nogle specielle p piller, men de virkede ikke ordentligt. Det var det eneste danske godkendte jeg kan bruge. dog anbefaldte min gyn et produkt fra Tyskland, meeen have ikke lyst til at tage noget, som ikke kan godkendes at danske myndigheder.

Forståeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.