Pco/pcos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

-Sigrid-

Månsson skriver:

Min bmi hedder hvis 26 så det er jo lige i starten af "overvægtig" men den ligger bare der uanset hva jeg gør stor set

Prøv at se

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/sundhedsp/ECE1891353/klarlund-det-ideelle-bmi-ligger-mellem-20-og-27/

... Min bedste ven fortalte mig om det, det satte mit humør i vejret, og der er mange magen til

Og 26 er jo heller slet ikke slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

L&V

-Sigrid- skriver:

Prøv at se

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/sundhedsp/ECE1891353/klarlund-det-ideelle-bmi-ligger-mellem-20-og-27/

... Min bedste ven fortalte mig om det, det satte mit humør i vejret, og der er mange magen til

Og 26 er jo heller slet ikke slemt

Bum bum det var ikke dum læsning må jeg sige

Anmeld

21. februar 2013

-Sigrid-

Månsson skriver:

Bum bum det var ikke dum læsning må jeg sige

Nej, jeg syntes også manden er meget meget fornuftig

Anmeld

21. februar 2013

L&V

-Sigrid- skriver:

Nej, jeg syntes også manden er meget meget fornuftig

Ja ham er jeg os tosset med må jeg indrømme

Anmeld

21. februar 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Nårh på den måde
Men du har jo to lækre unger, så det passede da i hvert fald ikke

Haha ja

Anmeld

22. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
-Sigrid- skriver:

Dejligt de endelig sendte dig afsted, og hvor må det være underligt at gå så længe uden, jeg ville skide grønne grise

ja... men det krævede at jeg var helt derude hvor jeg bare nægtede at lytte til dem og faktisk hævede stemmen for at få det frem at jeg absolut ikke var tilfreds med behandlingen...

de blev bare ved med at sige at: "ja men der kan jo gå op til 2 år førend at p-pillerne er ude af systemet så tag den nu med ro det kommer nok af sig selv..."

Anmeld

24. februar 2013

-Sigrid-

Wampires skriver:

ja... men det krævede at jeg var helt derude hvor jeg bare nægtede at lytte til dem og faktisk hævede stemmen for at få det frem at jeg absolut ikke var tilfreds med behandlingen...

de blev bare ved med at sige at: "ja men der kan jo gå op til 2 år førend at p-pillerne er ude af systemet så tag den nu med ro det kommer nok af sig selv..."

Det var da noget underligt noget at sige

Anmeld

24. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
-Sigrid- skriver:

Det var da noget underligt noget at sige

syntes vi også til sidst derfor vi holdt fast til vi fik den hjælp de burde have tilbudt fra start næsten...

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Jeg mistænker lidt at jeg har det, får endeligt svar imorgen...

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Wampires skriver:

Underligt, min kollega's læge havde sagt til hende at P-pillerne var ude af systemet faktisk med det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.