Hvilken behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Det er fantastisk, dobbelt så meget at elske <3 vi glæder os helt vildt, os bare til og se om det er to drenge,2 piger eller en af hver min kæreste er sikker på at det er en af hver

Har nu købt gul æske gele royal med 60 kapsler i, hvad gør man, tages de bare hver dag indtil man har en bekræftet graviditet ? Anbefaler du en eller 2 om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Har nu købt gul æske gele royal med 60 kapsler i, hvad gør man, tages de bare hver dag indtil man har en bekræftet graviditet ? Anbefaler du en eller 2 om dagen

2 om dagen, både til dig og manden held og lykke

Anmeld

22. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Ah sådan, men det kan de vel regulere via medicinen, så jeg kun har 2-3 gode æg, ved insimination

Muligvis reagerer du meget på hormonerne og producerer for mange æg. I det tilfælde vil man aflyse insemination, da der er for stor risiko for mange fostre. Så vil man i næste forsøg give dig mindre hormon. Men de har en "standardmængde" hormon som de starter med, og som de fleste reagerer fint på og producerer 2-3 æg ved.

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

2 om dagen, både til dig og manden held og lykke

Mange tak

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Muligvis reagerer du meget på hormonerne og producerer for mange æg. I det tilfælde vil man aflyse insemination, da der er for stor risiko for mange fostre. Så vil man i næste forsøg give dig mindre hormon. Men de har en "standardmængde" hormon som de starter med, og som de fleste reagerer fint på og producerer 2-3 æg ved.

Mange tak, det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.