Hvilken behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Ah sådan, men det kan de vel regulere via medicinen, så jeg kun har 2-3 gode æg, ved insimination

Ja ved mit er det jo meningen at få rigtig mange æg, men hvis det er i ægløsningen det bliver lagt op er der jo som regel kun et der løsner sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja ved mit er det jo meningen at få rigtig mange æg, men hvis det er i ægløsningen det bliver lagt op er der jo som regel kun et der løsner sig

Er der forskel på antal æg ved æo og insemination, for synes jeg fik opfattelse af 2-3 æg , æl sprøjten og så insemination, undskyld hvis jeg spørger dumt men synes jeg kegler rundt i det, og på fyn har de ferie i uge 8 så kan ikke ringe før tidligst mandag

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Er der forskel på antal æg ved æo og insemination, for synes jeg fik opfattelse af 2-3 æg , æl sprøjten og så insemination, undskyld hvis jeg spørger dumt men synes jeg kegler rundt i det, og på fyn har de ferie i uge 8 så kan ikke ringe før tidligst mandag

Anmeld

21. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tak, hvor kan det der gele royal købes ?

Wow er det 2 gang i skal have tvillinger, er da helt fantastisk. Stort tillykke. Troede ikke chancerne var så høje, havde du mange æg ved insiminationen ?

vi købte det i Føtex, det er næsten altid på tilbud til 50 kr.. men ellers er det vist 70-80 kr pr pakke du kan også købe det i matas eller på apoteket, men det koster det dobbelte.

ja det er helt vildt der var 3 brugbare æg, og rigtig god sædkvalitet.

Anmeld

21. februar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Har aldrig hørt om det, men kan jo prøve at spørge ind til det, næste gang. Må man tage det hvis man bliver gravid, jeg skal stoppe metformin så snart jeg evt skulle teste positivt. Er det noget det der hormon eller æl-sprøjten kan give falsk positiv test, pga hormonerne der er i ?

Ja til begge dele.. ��

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ja til begge dele.. ��

Tak for svar

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

vi købte det i Føtex, det er næsten altid på tilbud til 50 kr.. men ellers er det vist 70-80 kr pr pakke du kan også købe det i matas eller på apoteket, men det koster det dobbelte.

ja det er helt vildt der var 3 brugbare æg, og rigtig god sædkvalitet.

Tak vil jeg prøve, kunne være lidt fedt med tvillinger, så er man også sikker på ens barn får en søster eller bror

Anmeld

22. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tak vil jeg prøve, kunne være lidt fedt med tvillinger, så er man også sikker på ens barn får en søster eller bror

Det er fantastisk, dobbelt så meget at elske <3 vi glæder os helt vildt, os bare til og se om det er to drenge,2 piger eller en af hver min kæreste er sikker på at det er en af hver

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Det er fantastisk, dobbelt så meget at elske <3 vi glæder os helt vildt, os bare til og se om det er to drenge,2 piger eller en af hver min kæreste er sikker på at det er en af hver

Ej hvor er det vildt, ih håber faktisk vi også bliver så heldige, vi ved ikke om det vil lykkedes os at få en graviditet, efter denne. Bliver bare så spændende med jeres to små

Anmeld

22. februar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak for svar

Var da så lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.