Hvilken behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
34 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne tøser

Jeg er ikke klar til at give mig selv til kende, da det er et slag i hovedet, at min pco er forværret, trods metformin, og nu skal i behandling.

Vi har fået tilbudt styring af cyklus, mens og æl, med hvad jeg tror hed pergotime og ovitrelle, missede så meget i samtalen da det var uventet.

Korte af det lange er, at valget er mellem hjemme sex og insimination og til at starte med, hjemmesex eller gå direkte, til indimination. Risiko for tvillinger skulle være det samme, afhængig af antal gode æg. Vi ønsker at øge chancerne mest muligt, så forløbet på hormoner bliver så kort som muligt, da det er hårdt for kroppen

Hvad vil i råde til, hvad er bedst, vi har pt snakket om at gå direkte til insiminationen, med flest mulige gode æg, som ifølge klinikken, var 2 gerne 3.

Hjælp, spekulationerne fylder bare så meget, og vi er langt fra der hvor ivf kommer på tale

Håber på svar og støtte og med tiden skal jeg nok afsløre mig selv

Der kan svares Anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Anonym trådstarter

20. februar 2013

La´chrissen

Hej
Jeg ville vælge at tage det med den største chance. Hvis de mener det kan blive nødvendigt alligevel, så kan man lige så godt vælge det
Behandling er da hårdt, men såå slemt er det heller ikke.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Hej
Jeg ville vælge at tage det med den største chance. Hvis de mener det kan blive nødvendigt alligevel, så kan man lige så godt vælge det
Behandling er da hårdt, men såå slemt er det heller ikke.

Tak, vil du dele erfaring. Min veninde sagde nemlig, hun blev meget dårlig, og syg hver gang og de havde først gevinst efter 4 insiminationsforsøg, og skal man være så syg hun beskrev inden rn graviditet, kunne det lyde som en meget hård omgang

Anmeld

20. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Tak, vil du dele erfaring. Min veninde sagde nemlig, hun blev meget dårlig, og syg hver gang og de havde først gevinst efter 4 insiminationsforsøg, og skal man være så syg hun beskrev inden rn graviditet, kunne det lyde som en meget hård omgang

Det er meget forskelligt hvordan man reagerer på hormonerne, men rigtig mange oplever slet ingen bivirkninger. Så prøv at lade være med at bekymre dig så meget om dem. 

Jeg ville gå direkte til insemination, da der er størst chance for bonus, og det er så forholdsvis lille et indgreb. 

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er meget forskelligt hvordan man reagerer på hormonerne, men rigtig mange oplever slet ingen bivirkninger. Så prøv at lade være med at bekymre dig så meget om dem. 

Jeg ville gå direkte til insemination, da der er størst chance for bonus, og det er så forholdsvis lille et indgreb. 

Mange tak, glad for at høre. Tror valget bliver insimination

Anmeld

20. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Jeg er ikke blevet dårlig af hormonerne. Kun en anelse hormonel
Mit er så med ægudtagning osv. Icsi som det hedder. Men selve inseminationen er slet ikke slem eller noget
Så hop du bare ud i det
Det er som sagt bare min mening.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg er ikke blevet dårlig af hormonerne. Kun en anelse hormonel
Mit er så med ægudtagning osv. Icsi som det hedder. Men selve inseminationen er slet ikke slem eller noget
Så hop du bare ud i det
Det er som sagt bare min mening.

Mange tak, nogle råd ang antal æg, vil gerne øge vores chancer mest muligt

Anmeld

20. februar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej skønne tøser

Jeg er ikke klar til at give mig selv til kende, da det er et slag i hovedet, at min pco er forværret, trods metformin, og nu skal i behandling.

Vi har fået tilbudt styring af cyklus, mens og æl, med hvad jeg tror hed pergotime og ovitrelle, missede så meget i samtalen da det var uventet.

Korte af det lange er, at valget er mellem hjemme sex og insimination og til at starte med, hjemmesex eller gå direkte, til indimination. Risiko for tvillinger skulle være det samme, afhængig af antal gode æg. Vi ønsker at øge chancerne mest muligt, så forløbet på hormoner bliver så kort som muligt, da det er hårdt for kroppen

Hvad vil i råde til, hvad er bedst, vi har pt snakket om at gå direkte til insiminationen, med flest mulige gode æg, som ifølge klinikken, var 2 gerne 3.

Hjælp, spekulationerne fylder bare så meget, og vi er langt fra der hvor ivf kommer på tale

Håber på svar og støtte og med tiden skal jeg nok afsløre mig selv

Der kan svares Anonymt

Har i prøvet victoza i stedet for metformin?

Jeg har for første gang nogensinde fået en fast cyklus og har tabt mig af det.. 

Anmeld

20. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Mange tak, nogle råd ang antal æg, vil gerne øge vores chancer mest muligt

Næ ikke andet end at følge de hormoner de har sagt og levet sundt. Jeg havde omkring 20 sidste gang. Så lidt var der da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.