Anonym skriver:
Hej skønne tøser
Jeg er ikke klar til at give mig selv til kende, da det er et slag i hovedet, at min pco er forværret, trods metformin, og nu skal i behandling.
Vi har fået tilbudt styring af cyklus, mens og æl, med hvad jeg tror hed pergotime og ovitrelle, missede så meget i samtalen da det var uventet.
Korte af det lange er, at valget er mellem hjemme sex og insimination og til at starte med, hjemmesex eller gå direkte, til indimination. Risiko for tvillinger skulle være det samme, afhængig af antal gode æg. Vi ønsker at øge chancerne mest muligt, så forløbet på hormoner bliver så kort som muligt, da det er hårdt for kroppen
Hvad vil i råde til, hvad er bedst, vi har pt snakket om at gå direkte til insiminationen, med flest mulige gode æg, som ifølge klinikken, var 2 gerne 3.
Hjælp, spekulationerne fylder bare så meget, og vi er langt fra der hvor ivf kommer på tale
Håber på svar og støtte og med tiden skal jeg nok afsløre mig selv 
Der kan svares Anonymt
Årh det er jeg ked af at hører med pco'en.. Nu har vi været igennem det samme, så kommer lige med mine erfaringer.. Akkupunktur har kureret min pco helt, det lyder vanvittigt, men scanningerne taler for sig selv

desuden besluttede vi os for at prøve gele Royal, vi ved self ikke om det har virket, men klart pengene værd at forsøge
Ang. Behandling så er det det psykisk hårdeste jeg nogensinde har prøvet.. Og det har været hårdt i parforholdet.. Vi blev insemineret i januar, og venter nu gladeligt tvillinger for 2. Gang
Held og lykke, og skriv endelig hvis du har lyst eller brug for det
Anmeld