Er så nervøs , når jeg ska' føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

nilletøz

Betina88 skriver:

Lige præcis ..

Jeg tror jeg vil tude brøle og kæresten vil græde ..

Jeg er også stolt over at være kvinde .. Uden tvivl  ..

Jep, det vil i helt klart gøre, jeg græd, og manden, min mor og ikke mindst min faster... *HEHE*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

jessicasmor

Hej Betina...
Jeg har lige født for 7 1/2 UGE siden og da jeg var omkring uge 30 til 35 gik jeg nærmest i panik og VILLE IKK føde da jeg virkelig li pludselig var bange for ALT!!
Ville jeg flække,skulle jeg klippes/sys,miste for meget blod og ville prinsesse overleve det??
Jeg drømte også meget om det om natten og det gik mig rigtig meget på og jeg snakkede også med min JM om det da jeg jo var overbevist om a jeg absolut ikk kunne klare a føde MEN MEN MEN lige pludselig ca.fra uge 36/37 ændrede det sig fuldstændigt og jeg ville bare føde for de sidste 4 uger havde jeg det virkelig sådan a jeg ikk ville gravid mere da det var blevet alt for hårdt!!!
Så jeg gik fra a brokke mig over a jeg ikk ville føde til a brokke mig over jeg ikk ville være gravid,hehe
Og da først veerne var igang glemte jeg ligesom hva det var jeg skulle igang med og tænkte kun på a holde min lille skat i armene for første gang  .
Så ta det bare helt roligt (nemmere sagt end gjort) og nyd den sidste tid med din philip i maven
Kram Karina og Jessica 7 uger og 4 dage

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

nilletøz skriver:

Jep, det vil i helt klart gøre, jeg græd, og manden, min mor og ikke mindst min faster... *HEHE*

Ej , hvor fedt ..

Anmeld

21. juni 2009

nilletøz

Betina88 skriver:

Ej , hvor fedt ..

ja, det var lige før vi kunne have lavet en tude koncert.. **HEHE**

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

nilletøz skriver:

ja, det var lige før vi kunne have lavet en tude koncert.. **HEHE**

haha , med en diagent .. Eller hva' de hedder de dér der står foran dem der spiller ..

Anmeld

21. juni 2009

nilletøz

Betina88 skriver:

haha , med en diagent .. Eller hva' de hedder de dér der står foran dem der spiller ..

Ja lige præsis, kan lige se det for mig..*GG*

Anmeld

22. juni 2009

Betina88

nilletøz skriver:

Ja lige præsis, kan lige se det for mig..*GG*

Haha ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.