Er så nervøs , når jeg ska' føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Ox.

Betina88 skriver:

Jeg tænker også på det positive med at han ligger hos os og putter sig ind til os ..

Jeg håber virkelig at jeg har nok fostervand , hvis jeg går over tid ..

Er det så i starten af august at du ska' føde ?

Jeg er sat til d. 29/7 ... så indtil videre er det juli hehe .. Nu må vi se om jeg går over eller det bliver før :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Betina88

Jeg er sat d . 25 / 7 .. Og jeg håber at jeg ikk' går alt for meget over tid ..

Anmeld

20. juni 2009

nilletøz

Betina88 skriver:

Utroligt at nogen regere sjovt , når det kommer til veer ..

Men det er dejligt at høre at du ikk' havde ondt , da du fik de veer ..

Jeg håber bare at det ska' gå som det ska' , når det er at jeg ska' føde ..

Tusind tak for din omsorg , og jeg ska' nok fortælle dig , hvordan det har gået ..

Ja det er det..
Ja jeg håber det hjælp lidt på din nervøsitet?

Jeg er sikker på det nok skal gå

Ja fortæl mig endelig hvordan det er gået synes det er fantastisk en ting kvinder kan, nemlig at føde vores egen børn..
Glæder mig til at jeg skal være graivd igen, selvom der nu går nogle år endnu...

DEt var så lidt, man må jo hjælpe hvor man kan og vil..

Anmeld

20. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej.

Jeg har termin den 8 juli... så det kan jo være hvilket som helst øjeblik min lille mand beslutter sig for at komme.

Jeg synes også jeg var meget nervøs tidligere. Men efterhånden som jeg er kommet nærmere fødslen, har den overvældende glæde over at jeg snart får lov til at holde ham i mine arme bare overskygget det hele.

Jeg glæder mig ligefrem til fødslen nu... tror bare man skal lade være med at tænke så meget over at det gør ondt, og at der måske kan ske noget uventet.

Men kvinder har jo født deres børn selv ALTID. så hvorfor skulle vi ikke også ku'?

Tror bare det er vigtigt at fokusere på at man snart får lov til at møde ham/hende man har ventet på så længe...frem for hvad der nu kunne gå galt.
Er sikker på det nok skal gå alt sammen.

Knus Rikke

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

nilletøz skriver:

Ja det er det..
Ja jeg håber det hjælp lidt på din nervøsitet?

Jeg er sikker på det nok skal gå

Ja fortæl mig endelig hvordan det er gået synes det er fantastisk en ting kvinder kan, nemlig at føde vores egen børn..
Glæder mig til at jeg skal være graivd igen, selvom der nu går nogle år endnu...

DEt var så lidt, man må jo hjælpe hvor man kan og vil..

Det gjorde det helt klart ..

Jeg glæder mig til at holde ham og at det værste er overstået ..

Ja , jeg synes også at det er fantastik at vi ka' føde børn .. Jeg er også bare helt vild med små børn ..

Så skriver jeg , når jeg har engang fået ham ..

Ja , hjælp ka' man altid få ..

Anmeld

20. juni 2009

vanessa

Jeg er også selv meget navøs for fødsel og smerterne....selvom jeg har født før, men det var for 9 år siden....så derfor har jeg glemt det....
mine tanker flyver rundt...omkring hvornår  det sker for mig....
er sku lidt bange...
Så kan godt forstå dig...
Jeg har så kun 8 dage tilbage....pu-ha...

vanessa

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

RikkeØ skriver:

Hej.

Jeg har termin den 8 juli... så det kan jo være hvilket som helst øjeblik min lille mand beslutter sig for at komme.

Jeg synes også jeg var meget nervøs tidligere. Men efterhånden som jeg er kommet nærmere fødslen, har den overvældende glæde over at jeg snart får lov til at holde ham i mine arme bare overskygget det hele.

Jeg glæder mig ligefrem til fødslen nu... tror bare man skal lade være med at tænke så meget over at det gør ondt, og at der måske kan ske noget uventet.

Men kvinder har jo født deres børn selv ALTID. så hvorfor skulle vi ikke også ku'?

Tror bare det er vigtigt at fokusere på at man snart får lov til at møde ham/hende man har ventet på så længe...frem for hvad der nu kunne gå galt.
Er sikker på det nok skal gå alt sammen.

Knus Rikke

Jeg glæder mig også utroligt meget til at han kommer ud i verden , og vi ka' holde ham ..

Jeg venter bare til at det er overstået .. Jeg føler også at jeg bli'r mere og mere nervøs , når jeg kommer tæt på fødslen ..

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Hej alle ..

Jeg vil høre om dem der ska' føde eller har født om I er / var nervøse når tiden er / var inde til fødslen ..

Jeg er bare så nervøs , når tiden er inde til det store projekt med at spytte vores lille guldklump , Phillip ud ..

Jeg er nu 34 uger og 6 dage henne .. Og jeg er så bange for at noget ska' gå helt gruligt galt med Phillip ..

Jeg synes slet ikke at jeg nåede at være nervøs Jeg tænkte meget mere på tiden efter, hvor dejligt det ville være endelig at få hende i mine arme og det var bestemt ikke fordi, at jeg havde det let op til fødslen - havde veer i 38 timer (F***********CK det var træls!!!!) inden selve fødslen (det var ikke så slemt, som jeg havde forventet - havde både overskud til jokes og grin) som tog 5 timer

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

Jeg synes slet ikke at jeg nåede at være nervøs Jeg tænkte meget mere på tiden efter, hvor dejligt det ville være endelig at få hende i mine arme og det var bestemt ikke fordi, at jeg havde det let op til fødslen - havde veer i 38 timer (F***********CK det var træls!!!!) inden selve fødslen (det var ikke så slemt, som jeg havde forventet - havde både overskud til jokes og grin) som tog 5 timer

Jeg håber også at jeg har tid til jokes og grin samtidig .. Uden at tænke på veerne .. Men jeg ska' helt klart ha' bedøvelse mod veerne ..

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Jeg håber også at jeg har tid til jokes og grin samtidig .. Uden at tænke på veerne .. Men jeg ska' helt klart ha' bedøvelse mod veerne ..

Jeg prøvede at se om jeg kunne undvære rygmarvsbedøvelsen, men de gav mig den til sidst, vel omkring 1 time inden jeg gik i fødsel og så valgte jeg at få den slukket igen ca. 2 timer inden hun kom ud, da den jo også hæmmer ens presveer og derfor kan gøre, at fødslen bliver længere end nødvendigt Jeg må indrømme at jeg bare ville ha' det overstået så vi kunne få hende ud i den virkelige verden, så den skulle bare slukkes igen, da jeg fik det tilbudt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.