Er så nervøs , når jeg ska' føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

Jeg prøvede at se om jeg kunne undvære rygmarvsbedøvelsen, men de gav mig den til sidst, vel omkring 1 time inden jeg gik i fødsel og så valgte jeg at få den slukket igen ca. 2 timer inden hun kom ud, da den jo også hæmmer ens presveer og derfor kan gøre, at fødslen bliver længere end nødvendigt Jeg må indrømme at jeg bare ville ha' det overstået så vi kunne få hende ud i den virkelige verden, så den skulle bare slukkes igen, da jeg fik det tilbudt

Det ka' jeg godt forstå du gjorde ..

Jeg vil også helst ha' det hurtigt overstået .. Jeg håber ikk' at min fødsel vare længe .. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Det ka' jeg godt forstå du gjorde ..

Jeg vil også helst ha' det hurtigt overstået .. Jeg håber ikk' at min fødsel vare længe .. :p

hihi nej det kan jeg godt forstå....men det kan man jo desværre aldrig vide på forhånd  heldigvis så var jeg da så heldig at føde 1 uge for tidligt, hehe

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

hihi nej det kan jeg godt forstå....men det kan man jo desværre aldrig vide på forhånd  heldigvis så var jeg da så heldig at føde 1 uge for tidligt, hehe

Nej , og det er det jeg hader med fødsler , at man ved aldrig , hvornår ens barn kommer ud ..

Jeg håber at når vandet går , at jeg står i badet , så det ikk' bli'r det store svineri i vores lille lejlighed ..

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Nej , og det er det jeg hader med fødsler , at man ved aldrig , hvornår ens barn kommer ud ..

Jeg håber at når vandet går , at jeg står i badet , så det ikk' bli'r det store svineri i vores lille lejlighed ..

*LOL* jeg sad i sofaen da vandet gik og jeg dryppede hele vejen ud på badeværelsen hvor jeg satte mig på toilettet.....min mand, ja han blev helt overrasket og løb forvirret rundt, som endte med at han faldt i alle mine dråber fostervand, og lå så lang han var, nede på gulvet sammen med hunden

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

*LOL* jeg sad i sofaen da vandet gik og jeg dryppede hele vejen ud på badeværelsen hvor jeg satte mig på toilettet.....min mand, ja han blev helt overrasket og løb forvirret rundt, som endte med at han faldt i alle mine dråber fostervand, og lå så lang han var, nede på gulvet sammen med hunden

Hihi , så spørg man sig selv , hvem der sku' føde af jer to .. Jeg ka' lige se det for mig , hvordan han rendte rundt som en forvirret høns ..

Hvor gad jeg godt ha' set ham .. Håber ikk' min kæreste han bli'r lige sådan ..

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Hihi , så spørg man sig selv , hvem der sku' føde af jer to .. Jeg ka' lige se det for mig , hvordan han rendte rundt som en forvirret høns ..

Hvor gad jeg godt ha' set ham .. Håber ikk' min kæreste han bli'r lige sådan ..

hihi nej det er jo ikke sikkert...folk reagerer jo så forskelligt Jeg tog det selv helt roligt og fik ringet til fødegangen

Til gengæld vil jeg så sige at han var FANTASTISK lige så snart vi var kommet afsted og den bedste støtte under hele forløbet....meget betænksom og kærlig

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

hihi nej det er jo ikke sikkert...folk reagerer jo så forskelligt Jeg tog det selv helt roligt og fik ringet til fødegangen

Til gengæld vil jeg så sige at han var FANTASTISK lige så snart vi var kommet afsted og den bedste støtte under hele forløbet....meget betænksom og kærlig

sådan vil min kæreste også være , når det kommer til stykket ..

Det er dejligt at ens kæreste vil støtte en , og ikk' løbe med halen mellem benene ..

Jeg tror jeg vil regere i panik ..

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Til jer alle sammen ..

Tusind tak for jeres svar ..

Det var dejligt at høre , hvem der var med til jeres første fødsel ..

Jeg håber min mor kommer på køl igen ..

Anmeld

20. juni 2009

nilletøz

Betina88 skriver:

Det gjorde det helt klart ..

Jeg glæder mig til at holde ham og at det værste er overstået ..

Ja , jeg synes også at det er fantastik at vi ka' føde børn .. Jeg er også bare helt vild med små børn ..

Så skriver jeg , når jeg har engang fået ham ..

Ja , hjælp ka' man altid få ..

Dejligt det hjælp

Jeg kan godt forstå du glæder dig til at holde ham i dine arme, det er også helt ubeskriveligt fantastisk! alt og alle bliver bare lukket ude..

Ja tænk hvis vi ikke kunne føde, må sku sige jeg er stolt
over at være kvinde!!

Ja jeg også en af dem der er vilde med børn, synes de er så dejlig.

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Dejligt det hjælp

Jeg kan godt forstå du glæder dig til at holde ham i dine arme, det er også helt ubeskriveligt fantastisk! alt og alle bliver bare lukket ude..

Ja tænk hvis vi ikke kunne føde, må sku sige jeg er stolt
over at være kvinde!!

Ja jeg også en af dem der er vilde med børn, synes de er så dejlig.

Lige præcis ..

Jeg tror jeg vil tude brøle og kæresten vil græde ..

Jeg er også stolt over at være kvinde .. Uden tvivl  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.