Betina88 skriver:
Hej alle ..
Jeg vil høre om dem der ska' føde eller har født om I er / var nervøse når tiden er / var inde til fødslen ..
Jeg er bare så nervøs , når tiden er inde til det store projekt med at spytte vores lille guldklump , Phillip ud ..
Jeg er nu 34 uger og 6 dage henne .. Og jeg er så bange for at noget ska' gå helt gruligt galt med Phillip ..
Hejsa.
Jeg så lige dit indlæg, og måtte lige skrive til dig..
Jeg har født, det er lidt over 4 mdr.
Men ang dit spørgsmål, så var jeg ikke så nervøs, for jeg nåede ikke at tænke så meget over, det..
Jeg skulle have født den 15 feb i år, men fødte den 8 feb, lørdag aften fik jeg veer, og de var dog ikke så slemme, som jeg havde troedet, men søndag, morgen blev de lidt værre, så det meste af søndagen lå jeg på min sofa, lige ind til kl 18:25 så fik jeg pressetrang - men vandet var ikke gået, men vi kørt på fg, og det var godt for ca ½time efter gik vandet, også pressede jeg, og kl 20:00 lå lille Lukas i mine arme!
Så jeg vil faktisk sige at jeg ikke nåede at tænke over om det gjorde ondt.
Men det jeg kan huske og følte gjorde ikke ondt, havde fået af vide af mange at det gjorde meget ondt, men det synes jeg nu ikke det gjode, det har ikke skamt mig, skal helt klart have 1 eller 2 børn mere..
Jeg godt godt forstå du er nervøs, men jeg er sikker på det hele npk skal gå. jeg havde en super god jm, hun var bare så sød..
Mange varme tanker og masser er helt og lykke til dig
Anmeld