Det værste i kan løbe tør for :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

**Ønskebabyen

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg er løbet tør for kaffe så jeg kan ikke få min morgenkaffe idag. Hvilket for mig er noget at det VÆRSTE at undvære

Jeg kan først få kaffe til middag når manden kommer hjem

Hvad er de værste ting i kan løbe tør for?

Tandpasta, uden tvivl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Becks

Rugbrød

Agurk

Toiletpapir - Det er bare ikke lige sagen, at tørre sig i røven med køkkenrulle  

Anmeld

19. februar 2013

Victoria2013

Chraz skriver:

Ja den den jeg også godt følge dig i. Især hvis man er lidt bagud med vasketøjet 

For mig tror jeg det stammer fra dengang vi boede i leje-lejlighed og der var vaskemaskiner i kælderen... så satte man sig på en tid og havde 3 timer til at nå alt sit vasketøj. Så det at have sorteret tøjet og gjort klar til at gå ned med det og så pludselig opdage man ikke har noget vaskepulver  så var det noget med en lynhurtig cykeltur til nærmeste Fakta og lynhurtigt hjem igen, så man måske kunne nå det hele alligevel... 

Nu er vi så flyttet i ejerlejlighed og har egen vaskemaskine og tørretumbler, men stadig... vaskepulver skal man bare altid ha' 

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Mom In The Making skriver:

hahahahaha.. det er ellers et godt billede, lige at få lyst til en kartoffel at gnave i, sådan hen på aftenen. xD

Ej, måske det kræver mere forklaring. Vi bor 8 km fra nærmeste handlemulighed. Så.. her i huset smutter man ikke bare lige ned efter det man mangler. ergo.. hvis jeg står kl. 16 og tænker at jeg vil have kartofler til aften, er sandsynligheden for at jeg får min mand til at køre efter dem ikke særlig stor og jeg har flere gange prøvet at vi har troet vi havde og så ikke havde det da jeg skulle lave aftensmad.

måske er det mærkeligt? Men okay, jeg elsker også kartofler.

Haha ja hvem behøver fredags slik når man har sin fredags kartoffel?

Jeg kender den så udemærket den der Vi bor 6km fra nærmeste butik, så der er altså ikke altid man baare liiige smutter Også derfor jeg ikke kunne hente kaffe idag, for jeg holder ferie med 3 børn så synes det ville være synd at pakke dem sammen bare for det

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Storms-Mor skriver:

det faktisk os mange penge man bruger på cola ..
det vil jeg gi dig ret i ..

Mig og min kæreste regnede det ud på et tidspunkt.. Vi brugte ca 15.000 om ÅRET på cola kun 

Også en af grundene til vi blev enige om at skære gevaldigt ned

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

**Ønskebabyen skriver:

Tandpasta, uden tvivl!

GUUUD... Den havde jeg slet ikke tænkt på  hehe

Anmeld

19. februar 2013

Pige2009

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg er løbet tør for kaffe så jeg kan ikke få min morgenkaffe idag. Hvilket for mig er noget at det VÆRSTE at undvære

Jeg kan først få kaffe til middag når manden kommer hjem

Hvad er de værste ting i kan løbe tør for?

Har faktisk ingen præferencer og jeg løber ikke tør, da jeg altid køber noget, når jeg tager hul på sidste pakke af alting

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Kia2013 skriver:

For mig tror jeg det stammer fra dengang vi boede i leje-lejlighed og der var vaskemaskiner i kælderen... så satte man sig på en tid og havde 3 timer til at nå alt sit vasketøj. Så det at have sorteret tøjet og gjort klar til at gå ned med det og så pludselig opdage man ikke har noget vaskepulver  så var det noget med en lynhurtig cykeltur til nærmeste Fakta og lynhurtigt hjem igen, så man måske kunne nå det hele alligevel... 

Nu er vi så flyttet i ejerlejlighed og har egen vaskemaskine og tørretumbler, men stadig... vaskepulver skal man bare altid ha' 

årh ja for søren det kan jeg godt se. Det er godt nok ikke sjovt at skulle stresse mere end højest nødvendigt hvis man kun har 3 timer til det. Herhjemme bruger jeg hele dage for at nå at komme bare nogenlunde til bunds i vores  

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Baagøe skriver:

Har faktisk ingen præferencer og jeg løber ikke tør, da jeg altid køber noget, når jeg tager hul på sidste pakke af alting

Det er heller ikke tit vi løber tør. Men det sker lige engang imellem hvis manden f.eks lige har glemt at fortælle han har taget det sidste af noget Det er kun mig der handler her i huset

Anmeld

19. februar 2013

PernilleogLouis

insulin eller nåle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.