Det værste i kan løbe tør for :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Chraz

DKTiha skriver:

det os sådan jeg har det.. er gået i total bagemode for tiden så æg er vigtigt heh

jeg har det på nøjagtig samme måde. Jeg kan blive sådan helt ærgelig vis jeg har lyst til at bage men ikke kan fordi jeg kun mangler æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Chraz

Maja88 skriver:

Lige præcis.. har mega meget lyst til det... men ligger med maveinfluenza så kan ikke nyde det alligevel..

Men eeeeeej hvor kunne jeg godt

øv hvor træls. God bedring

Vi har desværre ikke penge lige pt til det. Men i næste uge når lønnen går ind SÅ SKAL JEG HAVE SLIK TIL XFACTOR!  hehe

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Carina:-) skriver:

Bleer

Og cola 

Heldigvis har vi en kiwiog en fakta lige nede af gaden,og de har åbent til 22.

Det er sket mere end en gang at jeg har drønet i fakta 5 min i luk  uden jakke og i udtrådte kondisko -for at hente cola.

For det kan jeg simpelthen ikke undvære til min krimi på dr1 

hehe det er sjovt så afhængig man bliver at sådan nogle ting. Jeg skal altså også bare have noget til xfactor om fredagen

Anmeld

19. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Kaffe, mælk og sukker. For uden det kan mor her ikke få sin kaffe

Bleer er absolut heller ikke sjovt at mangle. Jeg prøvede i sidste uge at løbe tør. Vi var alle syge, så jeg havde ikke fået købt ind. Godt man altid har et par stykker i bilen, pusletaske ol

Smøger er dog det allerværste at løbe tør for 

Anmeld

19. februar 2013

MomInTheMaking

Chraz skriver:

Okay. Det får du måske lyst til sådan lige pludselig eller hvordan?

hahahahaha.. det er ellers et godt billede, lige at få lyst til en kartoffel at gnave i, sådan hen på aftenen. xD

Ej, måske det kræver mere forklaring. Vi bor 8 km fra nærmeste handlemulighed. Så.. her i huset smutter man ikke bare lige ned efter det man mangler. ergo.. hvis jeg står kl. 16 og tænker at jeg vil have kartofler til aften, er sandsynligheden for at jeg får min mand til at køre efter dem ikke særlig stor og jeg har flere gange prøvet at vi har troet vi havde og så ikke havde det da jeg skulle lave aftensmad.

måske er det mærkeligt? Men okay, jeg elsker også kartofler.

Anmeld

19. februar 2013

bøllen

mælk

brød

Anmeld

19. februar 2013

Muhmi

Smøger på en søndag aften....

Og selvfølgelig penge.... 

Anmeld

19. februar 2013

Moar2011

Chraz skriver:

Kan sagtnes relatere til det med colaen! Vi har også været kæmpe colaholikere i en laaaaang periode. Men jeg fik til sidst nok af at bruge alle de penge på cola, så nu hedder det kun i weekenderne

det faktisk os mange penge man bruger på cola ..
det vil jeg gi dig ret i ..

Anmeld

19. februar 2013

Mamalou

Det må være toiletpapir og bleer... Ellers mælk. 

Men kan også blive lidt panikken, hvis der ikke er pepsi max i køleskabet og chokolade i skabet, hvis jeg virkelig trænger 

Vh. Louise

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

Smøger.

Bliver altid sur på kæresten hvis jeg har glemt at købe nogle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.