Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Har du stadig ikke fået kaffen ? !
Har du stadig ikke fået kaffen ? !
Jow jeg har! Jeg er nu en lykkelig fuldendt kvinde! Det gjorde godt med en kop kaffe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilElias2010 skriver: Benzin Penge Cigaretter Burn/Sodavand Mad Bleer Det er ikke sket endnu, men bare tanken (Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge)
Det er ikke sket endnu, men bare tanken (Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge)
uh ja benzin havde jeg faktisk glemt. Til trods for vi næsten er løbet tør flere gange i denne måned Det er umuligt at undvære (med mindre man ikke har bil selvfølgelig )
Stivdie skriver: Toiletpaper, køkkenrulle og lommetørklæder - især hvis det hele er sket samme dag! Så er vi på den Salt! Så smager maden bare ikke særlig interessant længere!
Toiletpaper, køkkenrulle og lommetørklæder - især hvis det hele er sket samme dag! Så er vi på den Salt! Så smager maden bare ikke særlig interessant længere!
hehe ja det er aldrig sjovt at løbe tør for flere ting. Jeg løb tør for både mælk og kaffe på samme tid idag
Storms-Mor skriver: Wow hvor meget drak i om dagen
Wow hvor meget drak i om dagen
vi kunne så sagtens drikke 3 liter om dagen
rodehovedet skriver: Bleer Dem kan vi absolut ikke undvære.Penge er også en skidt ting at løbe tør for.Og ellers så synes jeg ikke at jeg kan undvære sodavand, men det kan jeg sikkert godt, når det kommer til stykket
Bleer Dem kan vi absolut ikke undvære.Penge er også en skidt ting at løbe tør for.Og ellers så synes jeg ikke at jeg kan undvære sodavand, men det kan jeg sikkert godt, når det kommer til stykket
Ja hvis man absolut skal undvære Men så længe der er mulighed for den luksus kan jeg godt forstå du ikke vil undvære Et glas kold cola når ungerne er puttet er altså også bare det bedste!
Min hud er ligeså tør som Sahara, så jeg SKAL smørres med fed creme efter hvert bad, for at kunne eksistere så der er mega krise hvis jeg ikke kan presse mere ud af bøtten
Chraz skriver: Ja hvis man absolut skal undvære Men så længe der er mulighed for den luksus kan jeg godt forstå du ikke vil undvære Et glas kold cola når ungerne er puttet er altså også bare det bedste!
Chraz skriver: Hej piger Jeg er løbet tør for kaffe så jeg kan ikke få min morgenkaffe idag. Hvilket for mig er noget at det VÆRSTE at undvære Jeg kan først få kaffe til middag når manden kommer hjem Hvad er de værste ting i kan løbe tør for?
Hej piger
Jeg er løbet tør for kaffe så jeg kan ikke få min morgenkaffe idag. Hvilket for mig er noget at det VÆRSTE at undvære
Jeg kan først få kaffe til middag når manden kommer hjem
Hvad er de værste ting i kan løbe tør for?
Uha det må næsten blive toiletpapir og bleer Kaffe drikker jeg ikke og kæresten kan godt undvære sin morgenkaffe, hvis ikke han har fået købt det med
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128