Det værste i kan løbe tør for :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Victoria2013

Vaskepulver! Der er ikke noget værre end at skulle stå og vaske tøj og så opdage man ikke har mere vaskepulver tilbage og har glemt at købe nyt 

derudover... 

Kaffe

Mælk

Køkkenrulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

StudPsyk

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg er løbet tør for kaffe så jeg kan ikke få min morgenkaffe idag. Hvilket for mig er noget at det VÆRSTE at undvære

Jeg kan først få kaffe til middag når manden kommer hjem

Hvad er de værste ting i kan løbe tør for?

Toiletpapir og saftevand!

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

AlberteSophie skriver:

Kaffe her også.

ellers er det frygteligt når slikskabet er tom, så stiger sliksulten altid lige med 50% 

uhh ja.. Jeg fortår ikke hvorfor man bare lige bliver dobbelt så slik sulten når det ikke er i huset  Det er jeg ramt af konstant lige for tiden

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Storms-Mor skriver:

BLEER ! (til bettemanden)

CooooLaaaa ( til mig)

Kan sagtnes relatere til det med colaen! Vi har også været kæmpe colaholikere i en laaaaang periode. Men jeg fik til sidst nok af at bruge alle de penge på cola, så nu hedder det kun i weekenderne

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Freyjasmor skriver:

Tror ikke der er nogle madvarer etc vi ikke kan undvære, ud over selvfølgelig mad til Freyja. Men toiletpapir er ikke en dårlig kanidat.

ellers cigaretter :p

Ja toiletpapir er også virkelig træls at løbe tør for. Især hvis man opdager det for sent 

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Mom In The Making skriver:

yougurt. xD haha.. min datter er afhængig.

Personligt er det nok.. hmm.. kartofler? hader når jeg har lyst til kartofler og der ikke er flerre at hente.

Okay. Det får du måske lyst til sådan lige pludselig eller hvordan?

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

DKTiha skriver:

Herhjemme er det noget møg i vores verden hvis vi løber tør for :

MÆLK

Smøger(i mit tilfælde - fyfy)

Cola (uanset mærke)

eller Æg

jeg synes altså også det er møg irriterende at løbe tør for æg. Mest fordi at så kan jeg ikke bage hvis jeg nu liiiige skulle få lyst

Anmeld

19. februar 2013

Chraz

Kia2013 skriver:

Vaskepulver! Der er ikke noget værre end at skulle stå og vaske tøj og så opdage man ikke har mere vaskepulver tilbage og har glemt at købe nyt 

derudover... 

Kaffe

Mælk

Køkkenrulle

Ja den den jeg også godt følge dig i. Især hvis man er lidt bagud med vasketøjet 

Anmeld

19. februar 2013

Maja88

Chraz skriver:

uhh ja.. Jeg fortår ikke hvorfor man bare lige bliver dobbelt så slik sulten når det ikke er i huset  Det er jeg ramt af konstant lige for tiden

Ej har total lyst til bland selv slik hmmm

Anmeld

19. februar 2013

Maise

BRØD.

Har aldrig prøvet at løbe tør for bleer og toiletpapir, ellers ville være det værste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.