Jeg har et problem mht fødsel og den store pige:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg kan helt sikkert forstå din frustration, jeg lå indlagt af flere omgange med ssf, og ja min søn blev skånet for hospitalet så var rigtig hårdt ikke at se ham. Men han var med far og ellers farmor og farfar, det gik rigtig godt og børn har ikke samme fornemmelse af tid. Mit råd er nok, at tage imod tilbuddet om pasning og bide det i sig, og koncentrere dig om fødsel, jeg er sikker på han bliver glad når han ser jer igen, og også glad for den lille ny

Man må desværre bode noget i sig som mor, og jeg syntes det var det hele værd da han fik de bedste betingelser og det var sværere at skulle mindes om og hvis din søn pludselig skal rives ud af det hele i jag og mor i smerter, ja så tror jeg selv jeg foretrak, at hygge på ferie og komme hjem til ny hverdag med mor og ny baby. Tro mig, du vil ikke svigte, det bliver anderledes men kærligheden bliver stor til begge og det vil barnet mærke

Du skriver bare hvis du har brug for det

Stort kram og sikker på alt nok skal gå

jeg har  forresten også selv været indlagt en hel weekend i denne graviditet da jeg var i uge 38. Og NØØØØØØJJJ hvor jeg savnede min pige.... skulle lige tage mig selv i at huske at jeg var indlagt for mit og mit andet barns skyld

det var for mistankt om lunheemboli...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

ekebiv

Først vil jeg sige at dette indlæg IKKE er en kommentar på et specifikt indlæg men nu har jeg læst tråden igennem og sidder lidt og tænker om der er noget jeg helt har misset fordi jeg ikke har tænkt mig at ændre mine to børns hverdag væsentligt når nr 3 kommer til maj (udover at der jo selvfølgelig kommer en lille ny). Jeg har slet ikke gjort mig alle de tanker og regner bare med at de andre 2 fortsætter deres egen hverdag så godt som muligt. Den store går i skole så hun kan jo ikke sidde hjemme og kigge på baby og den "mellemste" går i børnehave og jeg tror han vil være lidt ligeglad og vil sikkert hellere hen og lege med gutterne.
Der er ikke noget galt med tankerne, jeg er bare overrasket over "omfanget" hvis i forstår :-)
Jeg tænker bare at jeg ikke ville gøre et KÆMPE nummer ud af, at der kommer en ny for de kan alligevel ikke forholde sig til det før den er her (og det kan jeg for den sags skyld heller ikke ;-)
Men måske jeg er helt forkert på den?..?..

Anmeld

15. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

selve pasningen omkring fødslen er der styr på... og far er der jo. selvom jeg evt skulle forblive indlagt behøver han det jo ikke...

Men det er tiden op til fødslen og efter jeg værner MEGET om mht den store pige...

Jeg har svært ved at sige nej til farmor og farfar fordi vores datter elsker at besøge dem og andre bedsteforældre. Men jeg vil ikke undvære hende nu i den sidste tid vi har alene inden babyen kommer. Og det er det er er så frustrerende i mit hoved. Jeg bliver (for hvert indlæg) mere og mere overbevist om at jeg skal følge mit hjerte og bede farmor om at vente men uha altså.... hvorfor skulle hun overhovedet spørge liiiige nu...suk

men hun mener det godt

Det må du undskylde, misforstod dit indlæg, er vist lidt træt

Hvis der er styr på pasningen omkring selve fødslen så ville jeg bestemt også nyde den sidste tid, takke nej til ferie, følg dit hjerte, og du kan evt som alternativ tilbyde de kan komme en dag hvor i allesmmen kan tage på hyggelig tur sammen, noget du også kan holde til og hvor i kan få nogle stunder der omhandler hende inden bette kommer

Anmeld

15. februar 2013

Kløver

ekebiv skriver:

Først vil jeg sige at dette indlæg IKKE er en kommentar på et specifikt indlæg men nu har jeg læst tråden igennem og sidder lidt og tænker om der er noget jeg helt har misset fordi jeg ikke har tænkt mig at ændre mine to børns hverdag væsentligt når nr 3 kommer til maj (udover at der jo selvfølgelig kommer en lille ny). Jeg har slet ikke gjort mig alle de tanker og regner bare med at de andre 2 fortsætter deres egen hverdag så godt som muligt. Den store går i skole så hun kan jo ikke sidde hjemme og kigge på baby og den "mellemste" går i børnehave og jeg tror han vil være lidt ligeglad og vil sikkert hellere hen og lege med gutterne.
Der er ikke noget galt med tankerne, jeg er bare overrasket over "omfanget" hvis i forstår :-)
Jeg tænker bare at jeg ikke ville gøre et KÆMPE nummer ud af, at der kommer en ny for de kan alligevel ikke forholde sig til det før den er her (og det kan jeg for den sags skyld heller ikke ;-)
Men måske jeg er helt forkert på den?..?..

Jeg ser det som værende forskelligt, prøvede at en hverdag for min søn som kun var 14 mdr, men samtidig at de ændringer som fulgte med da jeg var indlagt over længere tid pga ssf og kejsersnit så blev der fundet stabilitet i farmor og farfar og super god løsning som vi nok ville bruge igen manden tig dog fri fra natarbejdet så han kunne sove hjemme med vores søn og give ham så meget hverdag som muligt

Men kan også forstå man bare vil nyde kun den ene til der pludselig er mere kamp om opmærksomheden

Anmeld

15. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

jeg har  forresten også selv været indlagt en hel weekend i denne graviditet da jeg var i uge 38. Og NØØØØØØJJJ hvor jeg savnede min pige.... skulle lige tage mig selv i at huske at jeg var indlagt for mit og mit andet barns skyld

det var for mistankt om lunheemboli...

Det er så hårdt, ved ikke hvad det er men håber alt var fint

Anmeld

15. februar 2013

ekebiv

Maja84 skriver:

Jeg ser det som værende forskelligt, prøvede at en hverdag for min søn som kun var 14 mdr, men samtidig at de ændringer som fulgte med da jeg var indlagt over længere tid pga ssf og kejsersnit så blev der fundet stabilitet i farmor og farfar og super god løsning som vi nok ville bruge igen manden tig dog fri fra natarbejdet så han kunne sove hjemme med vores søn og give ham så meget hverdag som muligt

Men kan også forstå man bare vil nyde kun den ene til der pludselig er mere kamp om opmærksomheden

Det kan jeg også sagtens forstå. Jeg kan forstå alle de beskrevne tanker/bekymringer, jeg har bare ikke selv haft dem og det kan så bekymre mig :-)

Anmeld

15. februar 2013

Kløver

ekebiv skriver:

Det kan jeg også sagtens forstå. Jeg kan forstå alle de beskrevne tanker/bekymringer, jeg har bare ikke selv haft dem og det kan så bekymre mig :-)

Tror jeg ikke du behøver

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Vi er gudskelov så forskellige...  Det tror jeg ikke du bør bekymre dig om...

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det må du undskylde, misforstod dit indlæg, er vist lidt træt

Hvis der er styr på pasningen omkring selve fødslen så ville jeg bestemt også nyde den sidste tid, takke nej til ferie, følg dit hjerte, og du kan evt som alternativ tilbyde de kan komme en dag hvor i allesmmen kan tage på hyggelig tur sammen, noget du også kan holde til og hvor i kan få nogle stunder der omhandler hende inden bette kommer

det skal du ikke undskylde.. Det var sgu svært at forklare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.