Hej i søde piger.
Jeg håber i vil læse mit indlæg og dele min bekymring..
Sagen er den at vi har en datter på 2+ og går og venter på den lille ny (er over termin). Hvis ikke fødslen går i gang af sig selv inden fredag d. 22 bliver jeg sat i gang denne dag.
Jeg har under HELE min graviditet været meget begymret for hvordan storesøster vil tackle hele situationen, hvordan vi vil tackle det hele. Hvornår skal vi på sygehuset? Hvor er den store henne? er hun i dagpleje? Er det om natten når hun ligger og sover? midt om eftermiddagen hvor vi lige har hentet hende OSV OSV OSV.

Vi har styr på hvem der skal passe hende på evt forskellige tidspunkter, men bekymringerne er der da alligevel. OG desuden PINER det mit hjerte at jeg skal være væk fra hende (sepcielt fordi man jo ikke ved hvor længe man skal være væk)
Please sig i andre har haft samme tanker)? Har lige fra graviditetens kendskab sagt til min mand at det hårdeste for mig bliver "den store pige". Er så bange for at gøre hende ked af det på bekostning af den lille ny..
NÅ men sagen er nu den at min søde svigermor (den perfekte farmor til vores børn) har ytret ønske om at få den store pige på besøg i næste uge (uge 8) hvor hun har ferie. Hvilket altid bliver taget imod med kyshånd når de kommer og spørger så længe de spørger i god tid.
MEN jeg kan ikke magte at lave denne aftale med hende når vi står og skal have et barn mere i løbet af ugen. Vores datter har lige været i gæstepleje i 14 dage og skal på mandag tilbage hos sin elskede dagplejer. Dette skal hunhave lov til så HVIS farmor skulle have pigen, så ville det blive sidst på ugen. Onsdag kan farmor og farfar ikke, så torsdag og fredag ville være muligheden.
MEN har jeg endnu ikke født skal hun ikke være over hos farmor (det er inkl overnatning.) da tidsrammen hvor JEG ikke vil få hende af se pga af fødslen vil blive større. Det kan mit hoved slet ikke rumme og jeg bliver ked ved tanken, og det er en unødvedig bekymring (hvis du spørger mig).
HAR jeg født
var planen hele tiden at vi alle fire skulle have et par fridage sammen så vi alle lige kunne vænne os til den lille ny, og storesøster kunne få lov at se an. OG den plan bliver ikke ændret.
Håber i forstår mine bekymringer det er lidt svært at forklare da jeg ikke engang selv kan finde ud af det. Men det er jo fordi en fødsel ikke kan planlægges. Jeg har bare brug for ikke at have nogle aftaler.
Kunne de så ikke holde en fridag lidt nærmere marts og så snuppe storesøster der!!!!
PLEASE kom med nogle hjertevarme ord.
Manden siger at det er helt op til mig. 

Vi deler ikke samme bekymringer men han forstår mig.
(hverken farmor og farfar eller mormor og morfar skal passe storesøster mens vi er på sygehuset)