StineW79 skriver:
Ka sagtens forstå dine tanker! Og jeg havde det lidt på samme måde, da jeg var gravid med alberte. For selvom jeg vidste at jeg ville blive sat i gang på terminsdatoen, og havde fuldt ud styr på hvem der sku passe thea, mens vi var indlagt osv, så tænkte jeg da meget over om det hele nu ville gå efter planen. Vi var indlagt fra tirsdag til lørdag. Alberte blev født onsdag aften og thea så hende torsdag, og ja det er da mange dage hun blev passet, men vi valgte ik at ha dårlig samvitighed!!
Og vi har bare taget det stille og roligt, så vi alle ku lære alberte at kende! Vh stine
sådan vil jeg også gerne have det går. SKULLE der gå mange dage med indlæggelse, skal den store pige da helt sikkert nok hjem til enten mormor eller farmor (alt efter hvordan det lige passer), men det regner vi selvfølgelig ikke med.
Men ja det skal gå helt stille og roligt for alle. Vil datteren i dagpleje når den lille er kommet så kommer hun i dagpleje vil hun være hjemme et par dage er det det vi gør..
Derfor vil det stresse mig at have en soveaftale som bare SKAL overholdes hvis det ikke er det der er behov for. Så da hellere vente til det hele er faldet til ro. Så kan vi alle nyde det noget mere.
Vil heller ikke undvære hende en nat hvor hun er hos farmor hvis jeg fx skal være indlagt de efterfølgenden fire nætter. (DEET SATSER JEG BESTEMT IKKE PÅ)
Anmeld