Hej,
Jeg har brug for lidt råd/erfaring/hjælp...
Min datter, 2,5 måneder om en uge, har de sidste par weekender ikke vist interesse for hendes middagslur (jeg har prøvet at lægge hende et par gange, men hun har bare lægget og puttet og har ikke sovet) - vi har derfor valgt at skrotte den i weekenderne, med mindre hun selvfølgelig selv har sagt hun vil sove...
Dette har resulteret i at vores datte pludselig er begyndt selv at sige når hun er træt om aftenen, og sover faktisk næste helt til næste morgen - i modsætning til før, hvor vi måtte kæmpe en lille kamp for at få hende i seng, og få hende til at sove - og jeg har brugt stort set alle nætter inde hos hende, hvor hun er vågnet MANGE gange!
Vi sagde derfor til vores DP-mor (som vi har været rigtig glade for), i tirsdags, at vi gerne så at hun skrottede denne lur også, for ellers vågner vores datter kl. 4 og er frisk, og det går jo ikke!
Dette har vores DP-mor altså bare ikke kunne acceptere - hun har selvfølgelig ikke lagt hende ud og sove, men HVER gang vi har afleveret eller hentet vores datter, har DP-mor kommenteret dette med små kedelige og triste kommentar, i stedet for at tage en snak med os...
Jeg var selvfølgelig meget ked af denne reaktion fra hende, for hun har altid været meget proffesionel, sød og imødekommende..
Jeg ringede derfor til DP-kontoret den anden dag og fortalte om situationen - vi blev bakket 100% op omkring dette, og fik af vide, at vi INTET har gjort forkert...
Nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre, for føler at ligemeget hvad, så er dette ødelagt...
Jeg kan sagtens tage en snak med DP-mor, men er bare bange for hvordan hun reagere, og om det går ud over min datter..
Jeg kan også få opbakning fra DP-kontoret, som gerne vil være med til et møde - men ligeledes kan jeg også bare se en problem-stilling efterfølgende...
Jeg kan også vælge at sige, at vi gerne vil have rykket hende i børnehave nu, 3 mdr. før tid, men vil bare så gerne vente til de store børn er startet i SFO, så der er plads til min datter..
Please hjælp mig, for hold op hvor er jeg trist på min datters vejne (som jeg frygter bliver "straffet" for dette af DP-mor....)
Anmeld