vi skal have børn tidligere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

LBK

Yurie skriver:

Ja og man skal jo også være klar til at være forældre.
Hvis man vil vente til at man er ældre er det vel ens eget valg.

ja helt enig....

Vi er jo så uhyrre forskellige. Og så skal man jo lige have manden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LBK skriver:

Jeg er 24 og har to lige om lidt (termin i går). Jeg tæller forhåbentlig lidt op. Og jeg hverken tror eller håber at mine to børn bliver de sidste.. 

Det er jo et kæmpe dilemma som samfundet stiller os i. 

De vil gerne have vi går direkte fra folkeskolen til videre uddannelser uden pauser. Det er jo lidt svært hvis der skal være tid til barsel. Hvilket du jo holder hvis du også får børn. 

Man kan godt få barn under uddannelse (gjorde jeg selv) men økonomien skal jo bestemt også være i orden. 

JEG synes de stiller store krav /(ønsker)

Jeg vil nu også sige, at der er en god portion dobbeltmoral i dette. JEG ønsker ikke, at mine børn får børn "for tidligt", og min morbror, som er fertilitetslæge, har i årevis klaget over, at førstegangsfødende var for gamle - men hans egne børn skulle selvfølgelig færdiggøre deres universitetsstudier og have fast job, før børnebørn var helt velkomne 

Anmeld

13. februar 2013

TNBC

LBK skriver:

ja helt enig....

Vi er jo så uhyrre forskellige. Og så skal man jo lige have manden 

Ja og der er jo nogen der først finder når de er sidst i tyverne... Eller over 30. Og du scorer nok ik en fyr ved at sige: jeg skal være gravid inden 6måneder

Anmeld

13. februar 2013

LBK

Mor og meget mere skriver:

Jeg vil nu også sige, at der er en god portion dobbeltmoral i dette. JEG ønsker ikke, at mine børn får børn "for tidligt", og min morbror, som er fertilitetslæge, har i årevis klaget over, at førstegangsfødende var for gamle - men hans egne børn skulle selvfølgelig færdiggøre deres universitetsstudier og have fast job, før børnebørn var helt velkomne 

Jeg er personligt meget lykkelig og taknemmelig for at jeg allerede har fundet manden i mit liv i en alder af 24 år. (vi blev kærester da jeg var 13 og har været det lige siden).

OG at både han og jeg var klar til at stifte familie i ung alder. 

Det kunne jeg da godt ønske for MANGE andre. Men sådan er det jo bare ikke..

Anmeld

13. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Janne T. skriver:

Men nu kan man jo godt få børn under en uddannelse, så det ene udelukker jo ikke det andet?

Og netop der synes jeg, man burde "reklamere" mere for at få børn under studierne - det er på mange måder ideelt, men kulturen på studierne er meget forskellig. Det vrimlede med barnevogne, da jeg gik på lærerseminariet, så det faldt mig ret naturligt at få barn der, men er det mon ligeså sædvanligt et fænomen på Handelshøjskolen? 

Anmeld

13. februar 2013

LBK

Yurie skriver:

Ja og der er jo nogen der først finder når de er sidst i tyverne... Eller over 30. Og du scorer nok ik en fyr ved at sige: jeg skal være gravid inden 6måneder

HA HA HA 

Nej det tror jeg HELT SIKKERT at du har ret i.. Det kunne da være sjovt at prøve. Men det er nok ikke lige den sikreste scorereplik til en mand..

Anmeld

13. februar 2013

TNBC

LBK skriver:

HA HA HA 

Nej det tror jeg HELT SIKKERT at du har ret i.. Det kunne da være sjovt at prøve. Men det er nok ikke lige den sikreste scorereplik til en mand..

Man skulle lave det så skjult kamera...

Anmeld

13. februar 2013

pussekat

Yurie skriver:

Nu skal vi have børn tidligere, fordi at det er svært at få børn når du er over 30.. det mener lægerne.. fordi at der ikke bliver født nok børn.
De skal da ikke bestemme hvornår vi får børn.. vi skal jo ligesom også finder den rette partner. Og det er ikke alle der finder ham/hende før de fylder 30. Så vi skal bare være enlige?? O.o

hejsa
ja her her vi prøve i 8 år nu og her også være på syghus og prøve at få hjælp men hvad hjælp det når læge ikke vil høre på hvad man side her skulle vi have doneæg men det vil læge ikke høre på før det være for siden til man kun bliv skriv op så synde når man start op skal man skriv op til dem med det samme kan godt bliv gravid men kan ikke hold på det og man kan ikke få tage den dum blodprøve som kan se hvorfor før man her 3 sa efter hende og det tæller hele ikke selv om man her være gravid med en x det skal være samme med den mand man prøve nu med så her kom der nok ikke børn

Anmeld

13. februar 2013

dorthemus

Yurie skriver:

Min far var 33 da han fik sin første ud af 4.

Ja men han er også en mand jeg er stadig alene og ønsker ikke flere børn alene

Anmeld

13. februar 2013

TNBC

dorthemus skriver:

Ja men han er også en mand jeg er stadig alene og ønsker ikke flere børn alene

Ja ok... Alene er anderledes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.