De der heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Amanda Stage

Grrr, det er da utroligt som andre altid skal have så ondt i røven over hvad andre gør! 

Jeg brugte også heldragter til min søn indtil han kravlede dem i stykker! Folk skulle også altid spørge mig om han ikke snart skulle have rigtig tøj på!! Det var så mega besværligt med et lille barn der havde ben der bøjede og som skulle have bukser på OG have skiftet ble vildt mange gange om dagen! 

Jeg har lært til næste gang at jeg lukker ørerne for folks bemærkninger og så bruger jeg heldragte til mit barn, når jeg synes det skal... BASTA! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

LittleSteps

Månsson skriver:

for mig er billede 1 en heldragt man har på om dagen og billede 2 er en natdragt

Lige præcis! 

Anmeld

13. februar 2013

Rsa

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Indtil min datter blev 7-8 måneder, brugte jeg heldragter som hverdagstøj. Derefter virkede det lidt underligt, i takt med, at hun ikke var så 'lille' mere, at putte hende i en heldragt, da det i mine øjne hører lidt mindre børn til... Vi bruger dem kun til natten nu

Anmeld

13. februar 2013

-Sigrid-

Agnethe er 13 mdr gammel og bruger dem stadig om dagen nogle gange Selvom det er sjældent hun bruger andet end sin supermandsheldragt når vi er udenfor lejligheden - altså af heldragter

Op i måsen med hvad andre siger! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.