De der heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
33 svar
6 synes godt om
13. februar 2013

AlberteSophie

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

mth1987

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Jeg har altid kun brugt dem til natten. Men folk skal da ikk blande sig i hvad du bruger dem til

Anmeld

13. februar 2013

quindelist

Sigrid havde nærmest aldrig andet end heldragter på til og med str 74
Nu (str 93) har hun et par enkelte i strik og noget velour agtigt som hun mest får på når vi skal køre langt i bil.

Vi stoppede med heldragter cirka da hun begyndte at gå -indtil da var det er helt bevidst valg, det må da være meget rarere at kravle, krybe, sno sig i en heldragt fremfor bluse og bukser

Anmeld

13. februar 2013

Chili

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Herhjemme bruger vi altså også nogle af dem om dagen

De må da være dejlige at have på?

Anmeld

13. februar 2013

Mettefpigen

Om sommeren bruger jeg heldragter uden fødder om dagen, ellers kun om natten.. bassen var 10-11 måneder i sommers.... Man bestemmer da selv hvad man bruger dem til....

Anmeld

13. februar 2013

jlp90

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Hej.
Det kommer an på hvor stort dit barn er?
Du kan evt. sætte en kjole over så det ikke virker som nattøj.

Anmeld

13. februar 2013

AlberteSophie

Jeg syntes ikke selv det ligner nattøj.

og jeg har det som mange af jer andre at det er bedre at have på, specialt nu når vi er så meget indlagt så er det ikke sjovt at pille bukser bluse osv osv af. Her er det bare nogle knapper og så er den af. 

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har lige købt 4 heldrageter til alberte. 2 fra Hummel og 2 fra småfolk. Syntes da heldrageter er geniale og alberte lever nærmest i dem, også får hunnatdragter med føder i til natten. 

Har faktisk lige lavet en debat den anden dag, der hedder shopping til alberte, hvor du ka se de dragter jeg har købt. H stine

Anmeld

13. februar 2013

Team Putte

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

da Ida gik til kiropraktor havde hun kun en tyk heldragt på uden body under fordi det var  mest praktisk.. gør som du føler for og lad være med at lytte på hvad andre siger

Anmeld

13. februar 2013

AlberteSophie

StineW79 skriver:

Jeg har lige købt 4 heldrageter til alberte. 2 fra Hummel og 2 fra småfolk. Syntes da heldrageter er geniale og alberte lever nærmest i dem, også får hunnatdragter med føder i til natten. 

Har faktisk lige lavet en debat den anden dag, der hedder shopping til alberte, hvor du ka se de dragter jeg har købt. H stine

Ja okay, og det ligner jo ikke som sådan nattøj.

jeg ville ærlig talt heller ikke give 200 kr for noget hun kun skulle sove i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.