De der heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

AlberteSophie

Tak for svar alle sammen.

Jeg mener også at det ikke KUN er nattøj og det langt mest behagelige. Selvfølgelig er det da sødt med bukser osv, men langt nemmere med heldragt.

er ihvertfald blevet overbevist om at det jeg gør ikke er forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Pigent

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Hvis det er heldragter uden fødder så synes jeg ikke det er nattøj

Anmeld

13. februar 2013

AlberteSophie

Barnepigen skriver:

Hvis det er heldragter uden fødder så synes jeg ikke det er nattøj

Det er det.

Dem med fødder sover hun i

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

Jeg har også en hel del heldragter liggende til bettemanden når han engang kommer ud, og de er købt til hverdagsbrug ikke til nattøj, men altså, hvis nu jeg en dag bliver doven og ikke lige har en ren natdragt så får han et par strømpebukser og en heldragt på i stedet.. 

Men det er som alternativ og kun hvis der ikke er nogle rene natdragter.. 

personligt så synes jeg en baby ser noget sødere ud i heldragter end i bukser og bluse, og så er de også bare så praktiske 

Men jeg har tænkt mig at holde heldragterne og natdragterne adskilt, og så må folk tænke hvad de vil.

Jeg foretrækker i hvertfald også heldragterne

Anmeld

13. februar 2013

K&S

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Vi har altid kun brugt dem om natten, men I skal da bruge dem, som det passer jer 

Anmeld

13. februar 2013

L&V

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

for mig er billede 1 en heldragt man har på om dagen og billede 2 er en natdragt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2013

Muffinmus

Tror vi har brugt dem til Edvar 8-9 mdr som tøj, mest de første 6 mdr. Derefter som nattøj

Anmeld

13. februar 2013

booster_88

Da dean var så lille brugte vi dem altså også om dagen til alm. tøj. de er super dejlige og nemme, og dean havde det godt i dem.

Vi fik aldrig nogle kommentare på det.

Anmeld

13. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Min søn brugte kun heldragter til han var 6 måneder gammel. De er behagelige. 

Anmeld

13. februar 2013

Guldimaven

Jeg bruger dem om dagen til min søn. Gør det fordi jeg tror de er rigtig dejlige at have på for sådan en lille størrelse, så er der ikke noget der strammer om maven og andre steder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.