De der heldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AlberteSophie skriver:

Ja okay, og det ligner jo ikke som sådan nattøj.

jeg ville ærlig talt heller ikke give 200 kr for noget hun kun skulle sove i. 

Nej det ligner nemlig ik natdragter. Og de er jo geniale til babyer/ tumlinger! Syntes da i bare ska bruge det tøj, der passer til jeres behov! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

TNBC

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Jeg synes at heldragter de super søde.
Dem fra himmel, katvig m.m ligner jo ikke natdragter.

Anmeld

13. februar 2013

christina92

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

jeg har fra start af altid syntes at noa noa er fantastisk til min datter! Hun lider af anfald og vi suser derfor frem og tilbage på hospitalet.

jeg har derfor købt en del Noa Noa heldragter/natdragter som er nemme at tage af og strammer ingen steder.

jeg har efterhånden fået mange kommentar fra folk, om jeg nu vidste at det var nattøj osv.

her kommer mit spørgsmål, er jeg den eneste der bruger dem til alm tøj? (Jer der også gør, hvor gamle er jers børn)

Jeg synes bestemt der er forskel på natdragter og heldragter.

Carolina bruger heldragter og er 4½ måned

Anmeld

13. februar 2013

Moma

Altså jeg har aldrig brugt heldragter så meget til vores børn - kun i de helt små størrelser.

Men jeg synes det er genialt, at du bruger dem til din datter. Jeg synes faktisk også, man kan få mange søde.  Det ville da være vildt synd, hvis hun oven i indlæggelserne også skulle til at have tøj af og på og over hovedet. Med dragterne går det jo i et snuptag.

Anmeld

13. februar 2013

LittleSteps

Ej, okay - de er da  absolut ikke kun brug til om natten. Jeg synes heldragter er geniale  Især når de er små. Man kan godt få nogle, bl.a. i babysam, som er mere det jeg vil kalde for natdragter, men heldragter kan sagtens bruges dag og nat, så det synes jeg da du bare skal blive ved med 

Anmeld

13. februar 2013

morethanperfect

Bruger næsten ik andet .. Syns det synd hvis de skal ha alt muligt på bare fordi vi syns det .. Så hellere noget behageligt der ikke strammer

Anmeld

13. februar 2013

morethanperfect

Bruger næsten ik andet .. Syns det synd hvis de skal ha alt muligt på bare fordi vi syns det .. Så hellere noget behageligt der ikke strammer

Anmeld

13. februar 2013

modesty

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Jeg (og alle andre jeg kender) har da brugt dem til tøj.  Jeg holdt op med at bruge dem til tøj da min dreng begyndte at kravle (8-9 mdr.), fordi knapperne gik op mellem benene. Men ellers havde jeg da sikkert brugt dem længere.

Anmeld

13. februar 2013

Frk. Himmelblå

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Har brugt heldragter så længe, vi har kunnet få str, som vores døtre kunne passe!
Også ud fra tanken, at det er det absolut mest behagelige for den lille krop. Især, når barnet kun kan ligge/sidde/kravle...
Vores har brugt dem nærmest fuld tid indtil 1 år. Herefter af og til indtil to års alderen (så har pigerne været for store.
Og helddragter er altså slet ikke kun beregnet til nattøj... Hvorfor skulle de dog være det? Hvis der ellers er varmt nok til det, er dragterne da perfekt baby/tumlinge-tøj.
:-)

Anmeld

13. februar 2013

lycly

Altså jeg synes at dem med knapper foran hele vejen ned er nattøj. Dem uden knapper foran og kun nede ved benene er ikke nattøj I min verden i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.