mit andet forsøg på en fondantkage og er ret stolt (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Det er flade dele man sætter sammen og former

aaaah ja se det giver jo meget god mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

aaaah ja se det giver jo meget god mening

Søgte og fandt denne, kan måske give ide om hvordan man laver den

http://m.youtube.com/watch?v=JtPzDnD3K6U

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Søgte og fandt denne, kan måske give ide om hvordan man laver den

http://m.youtube.com/watch?v=JtPzDnD3K6U

den gider ikke vise den men mon ikke jeg kan finde noget på youtube, der var da ihvertfald en masse da jeg skulle lave roser

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

den gider ikke vise den men mon ikke jeg kan finde noget på youtube, der var da ihvertfald en masse da jeg skulle lave roser

Øv men jo der er masser af dem, og når man har prøvet et par gange og fundet fidusen er det ikke så svært som det ser ud, det skal du nok klare, jeg glæder mig ihverfald meget til at se dåbskagen. Pyntet kan med fordel laves før, og kages tages kun frem fra køl, når den skal pyntes lillesøsters dåbskage var igang med at dmelte fordi det var så varmt, og så kolapser lagene lidt under hinanden

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Øv men jo der er masser af dem, og når man har prøvet et par gange og fundet fidusen er det ikke så svært som det ser ud, det skal du nok klare, jeg glæder mig ihverfald meget til at se dåbskagen. Pyntet kan med fordel laves før, og kages tages kun frem fra køl, når den skal pyntes lillesøsters dåbskage var igang med at dmelte fordi det var så varmt, og så kolapser lagene lidt under hinanden

mit første store projekt er til min kærestes fødselsdag, hvor jeg har planer om at lave en computer (han er IT-mand) af en eller anden slags - det skal nok blive spændende

hvor længe ca kan sådan en kage egentlig holde sig på køl? tænker om moussen ikke opløser bundende?

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

mit første store projekt er til min kærestes fødselsdag, hvor jeg har planer om at lave en computer (han er IT-mand) af en eller anden slags - det skal nok blive spændende

hvor længe ca kan sådan en kage egentlig holde sig på køl? tænker om moussen ikke opløser bundende?

Et par dage, jeg plejer at lave kagen i god tid, og så fryse den, det gør det også nemmere når den skal pyntes

Anmeld

13. februar 2013

K&S

Maja84 skriver:

Et par dage, jeg plejer at lave kagen i god tid, og så fryse den, det gør det også nemmere når den skal pyntes

Fryser du kagebundene? Eller hele kagen når den er lagt sammen? 

TS - super fin kage 

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

K&S skriver:

Fryser du kagebundene? Eller hele kagen når den er lagt sammen? 

TS - super fin kage 

Hele kagen, skal den være flere etager fryser jeg hver etage/kage for sig selv med fyld og det hele i, så bliver moussen også ekstra god

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

smart!

så kan man også gå i gang i god tid så der ikke er stress omkring det

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

smart!

så kan man også gå i gang i god tid så der ikke er stress omkring det

Helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.