Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Den er da super flot når det kun er anden gang du laver har lavet en kage
Den er da super flot når det kun er anden gang du laver har lavet en kage
Taaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Hvor er den fin.
Hvor er den fin.
Mange tak
FrkZier skriver: Yay, tusind tak - synes også jeg klarede dem ret godt sådan her i første fordøg jamen, jeg smøre det bare på, prøver at gøre det fint og lige men som du kan se klare jeg det ikke så godt :p
Yay, tusind tak - synes også jeg klarede dem ret godt sådan her i første fordøg
jamen, jeg smøre det bare på, prøver at gøre det fint og lige men som du kan se klare jeg det ikke så godt :p
Jeg plejer at stille den på køl efter opsmøring for når det bliver koldt er det nemmere at rette til
mth1987 skriver: Jeg plejer at stille den på køl efter opsmøring for når det bliver koldt er det nemmere at rette til
Ja det gjorde jeg også - men mine finesse skills er vidst ikke så gode endnu
forbpentligtvis lære jeg det
FrkZier skriver: Ja det gjorde jeg også - men mine finesse skills er vidst ikke så gode endnu forbpentligtvis lære jeg det
Ja så ved jeg sgu ikk hvad der er gået galt men når du er så sej til roser kommer det andet også
Sådan søde! Rigtig fin!
FrkZier skriver: Taaak
FrkZier skriver: jeg har jo et projekt der hedder at jeg skal være skide god til det med at lave fondant kager - og her kommer så min kage nr 2. jeg er faktisk ret stolt af den, det er første gang jeg har lavet roser og synes nu de er rimelig præsentable - jojooo de kan da blive pænere men bare sådan af første forsøg skal dog blive bedre til det opsmøring der, det har jeg altså ikke helt styr på endnu, men øvelse gør mester - der er toblerone og hindbær mousse på lagkagebunde inde i kagen .. nu håber jeg bare min mor (som kagen er lavet til) også synes den er pæn
jeg har jo et projekt der hedder at jeg skal være skide god til det med at lave fondant kager - og her kommer så min kage nr 2.
jeg er faktisk ret stolt af den, det er første gang jeg har lavet roser og synes nu de er rimelig præsentable - jojooo de kan da blive pænere men bare sådan af første forsøg
skal dog blive bedre til det opsmøring der, det har jeg altså ikke helt styr på endnu, men øvelse gør mester
- der er toblerone og hindbær mousse på lagkagebunde inde i kagen
.. nu håber jeg bare min mor (som kagen er lavet til) også synes den er pæn
Den ser lækker ud, bringer du ud?
jeg syntes den er kanon flot og de roser er virkelig virkelig flotte, du er så sej til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128