mit andet forsøg på en fondantkage og er ret stolt (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

Umm kage og hver roserne flotte!! Vh stine

mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

IG

FrkZier skriver:

tak haha det kunne være man skulle overveje det

Det synes jeg helt bestemt du skulle, for lækkert ser det ud

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

IG skriver:

Det synes jeg helt bestemt du skulle, for lækkert ser det ud

hehe tak, det jeg glad for

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

sejt

vil meget gerne se billeder

Kan åbenbart ikke finde mine egne billeder af lillesøsters dåbskage, så du får dem fra min svigermor, håber jeg finde de andre billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Kan åbenbart ikke finde mine egne billeder af lillesøsters dåbskage, så du får dem fra min svigermor, håber jeg finde de andre billeder

hold da op de flotte

og hvor mange kager var det du sagde du havde lavet inden? :p

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

hold da op de flotte

og hvor mange kager var det du sagde du havde lavet inden? :p

tak, under 5 ihvertfald er lidt i tvivl, men havde ikke lavet noget så stort og omfattende inden, men man ser selv alle fejlene, så go for it, sikker på din dåbskage vil blive et kæmpe hit

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

tak, under 5 ihvertfald er lidt i tvivl, men havde ikke lavet noget så stort og omfattende inden, men man ser selv alle fejlene, så go for it, sikker på din dåbskage vil blive et kæmpe hit

du da et natur talent

hvordan lavede du figurene? altså sko osv? tænker hvordan du lærte det? tog du et kursus eller bare terpede video på nettet?

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

du da et natur talent

hvordan lavede du figurene? altså sko osv? tænker hvordan du lærte det? tog du et kursus eller bare terpede video på nettet?

Har fundet indpiration på nettet, skoene er lavet med en udstikker dims, og krævede lige et par forsøg før de blev fine, og må gerne laves et par uger før en skam du bor så langt væk, ellers måtte du gerne ha lånt formene

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Har fundet indpiration på nettet, skoene er lavet med en udstikker dims, og krævede lige et par forsøg før de blev fine, og må gerne laves et par uger før en skam du bor så langt væk, ellers måtte du gerne ha lånt formene

se der bliver jeg bare forvirret, fordi de udstikkere jeg har er bare så det jeg stikker ud bliver et fladt motiv - hvordan kan man stikke en sko ud?

hehe hvor du sød

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

se der bliver jeg bare forvirret, fordi de udstikkere jeg har er bare så det jeg stikker ud bliver et fladt motiv - hvordan kan man stikke en sko ud?

hehe hvor du sød

Det er flade dele man sætter sammen og former

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.