mit andet forsøg på en fondantkage og er ret stolt (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
FrkZier skriver:

jeg har jo et projekt der hedder at jeg skal være skide god til det med at lave fondant kager - og her kommer så min kage nr 2.

jeg er faktisk ret stolt af den, det er første gang jeg har lavet roser og synes nu de er rimelig præsentable - jojooo de kan da blive pænere men bare sådan af første forsøg

skal dog blive bedre til det opsmøring der, det har jeg altså ikke helt styr på endnu, men øvelse gør mester

- der er toblerone og hindbær mousse på lagkagebunde inde i kagen

.. nu håber jeg bare min mor (som kagen er lavet til) også synes den er pæn

Hvor er den fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

FrkZier

mth1987 skriver:

Ja så ved jeg sgu ikk hvad der er gået galt men når du er så sej til roser kommer det andet også

åh bliver da helt smigret TAK

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

PT skriver:

Hvor er den fin

taak

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Sådan søde! Rigtig fin!

hihi tak søde

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

IG skriver:

Den ser lækker ud, bringer du ud?

tak haha det kunne være man skulle overveje det

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

Hvor er den flot, især når det kun er din anden kage, især roserne er blevet fine

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Hvor er den flot, især når det kun er din anden kage, især roserne er blevet fine

mange mange tak

jeg håber jeg med tiden bliver så god at jeg kan lave supermandens dåbskage til august

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

FrkZier skriver:

mange mange tak

jeg håber jeg med tiden bliver så god at jeg kan lave supermandens dåbskage til august

Selvfølgelig kan du det

Jeg havde kun selv lavet et par stykker af de fondantkager, da jeg lavede kagen til min søns dåb, og har også lavet til min datters, kan godt dele billeder hvis du vil se, de var ikke helt perfekte eller noget, men blev super godt modtaget, men smagte rigtig godt

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Selvfølgelig kan du det

Jeg havde kun selv lavet et par stykker af de fondantkager, da jeg lavede kagen til min søns dåb, og har også lavet til min datters, kan godt dele billeder hvis du vil se, de var ikke helt perfekte eller noget, men blev super godt modtaget, men smagte rigtig godt

sejt

vil meget gerne se billeder

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Umm kage og hver roserne flotte!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.