Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: jeg har jo et projekt der hedder at jeg skal være skide god til det med at lave fondant kager - og her kommer så min kage nr 2. jeg er faktisk ret stolt af den, det er første gang jeg har lavet roser og synes nu de er rimelig præsentable - jojooo de kan da blive pænere men bare sådan af første forsøg skal dog blive bedre til det opsmøring der, det har jeg altså ikke helt styr på endnu, men øvelse gør mester - der er toblerone og hindbær mousse på lagkagebunde inde i kagen .. nu håber jeg bare min mor (som kagen er lavet til) også synes den er pæn
jeg har jo et projekt der hedder at jeg skal være skide god til det med at lave fondant kager - og her kommer så min kage nr 2.
jeg er faktisk ret stolt af den, det er første gang jeg har lavet roser og synes nu de er rimelig præsentable - jojooo de kan da blive pænere men bare sådan af første forsøg
skal dog blive bedre til det opsmøring der, det har jeg altså ikke helt styr på endnu, men øvelse gør mester
- der er toblerone og hindbær mousse på lagkagebunde inde i kagen
.. nu håber jeg bare min mor (som kagen er lavet til) også synes den er pæn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Ja så ved jeg sgu ikk hvad der er gået galt men når du er så sej til roser kommer det andet også
Ja så ved jeg sgu ikk hvad der er gået galt men når du er så sej til roser kommer det andet også
åh bliver da helt smigret TAK
PT skriver: Hvor er den fin
Hvor er den fin
taak
Muhmi skriver: Sådan søde! Rigtig fin!
Sådan søde! Rigtig fin!
hihi tak søde
IG skriver: Den ser lækker ud, bringer du ud?
Den ser lækker ud, bringer du ud?
tak haha det kunne være man skulle overveje det
Maja84 skriver: Hvor er den flot, især når det kun er din anden kage, især roserne er blevet fine
Hvor er den flot, især når det kun er din anden kage, især roserne er blevet fine
mange mange tak
jeg håber jeg med tiden bliver så god at jeg kan lave supermandens dåbskage til august
FrkZier skriver: mange mange tak jeg håber jeg med tiden bliver så god at jeg kan lave supermandens dåbskage til august
Maja84 skriver: Selvfølgelig kan du det Jeg havde kun selv lavet et par stykker af de fondantkager, da jeg lavede kagen til min søns dåb, og har også lavet til min datters, kan godt dele billeder hvis du vil se, de var ikke helt perfekte eller noget, men blev super godt modtaget, men smagte rigtig godt
Selvfølgelig kan du det Jeg havde kun selv lavet et par stykker af de fondantkager, da jeg lavede kagen til min søns dåb, og har også lavet til min datters, kan godt dele billeder hvis du vil se, de var ikke helt perfekte eller noget, men blev super godt modtaget, men smagte rigtig godt
sejt
vil meget gerne se billeder
Umm kage og hver roserne flotte!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128