kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Amanda Stage

Anonym skriver:

jeg er sat til den 25 september. og har fået afvide jeg nok skal gå på barsel den 4 september og måske før da jeg er i stor risko for at få bækkenløsning det som min læge sagde til mig.. derfor vil jeg helst ikke starte på et eller andet. da jeg ved jeg skal på social og sundhedshjælper uddannelsen efter barsel..

ok, men som sagt behøver du ikke "starte" rigtig, da du kan gå på barsel 2 måneder før termin, det er jo så for dit vedkommende inden skolen starter, men jeg gav også bare et råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

ok, men som sagt behøver du ikke "starte" rigtig, da du kan gå på barsel 2 måneder før termin, det er jo så for dit vedkommende inden skolen starter, men jeg gav også bare et råd 

Ja men mener bare ikke jeg kan det når jeg ikke når at starte i skole for så kan de jo ligeså godt give pladsen til en anden som kan gå der fuldt ud

Anmeld

11. februar 2013

Amanda Stage

Anonym skriver:

Ja men mener bare ikke jeg kan det når jeg ikke når at starte i skole for så kan de jo ligeså godt give pladsen til en anden som kan gå der fuldt ud

det er self. rigtig, men ofte er der ledige pladser alligevel. 

men held og lykke med jagten på kontanthjælp. 

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

det er self. rigtig, men ofte er der ledige pladser alligevel. 

men held og lykke med jagten på kontanthjælp. 

Tak tak men må snakke med min studievejleder

Anmeld

11. februar 2013

Mom2

Den lykkelige skriver:

Ja men når du så får pengene så trækker de dig i kontanthjælp.. men ellers så sørg for den bliver udbetalt til dine forældres konto.. 

Det kan man ikke bare, da man skal udlevere bank udskrifter for de sidste tre måneder....!

Til ts: du kan få kontanthjælp indtil den måned du fylder 18 eller 21 år og din børneopsparing bliver til din rådighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.