Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Ja men når du så får pengene så trækker de dig i kontanthjælp.. men ellers så sørg for den bliver udbetalt til dine forældres konto..
Ja men når du så får pengene så trækker de dig i kontanthjælp.. men ellers så sørg for den bliver udbetalt til dine forældres konto..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fresia skriver: Jeg vil tro at du kan få kontanthjælp indtil den ikke er låst mere. Da jeg skulle på kontanthjælp for nogle år siden, skulle jeg bare dokumentere at den var låst, og jeg derfor ikke kunne bruge den.Så hvis du kan dokumentere det, vil jeg tro at du kan få kontanthjælp, indtil du får den udbetalt Og tillykke med graviditeten
Jeg vil tro at du kan få kontanthjælp indtil den ikke er låst mere. Da jeg skulle på kontanthjælp for nogle år siden, skulle jeg bare dokumentere at den var låst, og jeg derfor ikke kunne bruge den.Så hvis du kan dokumentere det, vil jeg tro at du kan få kontanthjælp, indtil du får den udbetalt Og tillykke med graviditeten
Anonym skriver: taak men hvordan beviser jeg det?
taak men hvordan beviser jeg det?
B&J skriver: nej du skal da på kontanthjælp først før de sender dig ud i noget, og godt være de er lidt dumme men de sender dig ikke ud i tunge lyft og alm plejer man selv at må bestemme hvor du vel hen i praktik
nej du skal da på kontanthjælp først før de sender dig ud i noget, og godt være de er lidt dumme men de sender dig ikke ud i tunge lyft og alm plejer man selv at må bestemme hvor du vel hen i praktik
Anonym skriver: Dhvordan gøre man det så den kan blive udbetalt til min mor
Dhvordan gøre man det så den kan blive udbetalt til min mor
TeamRocket skriver: Du kan godt få kh nu, men når din opsparing bliver frigivet skal du leve af den hvis der er over ti tusind, og man kan også komme ud for at skulle betale alt sin kh tilbage hvis opsparingen er tilpas høj og din sagsbehandler er streng nok ;-)
Du kan godt få kh nu, men når din opsparing bliver frigivet skal du leve af den hvis der er over ti tusind, og man kan også komme ud for at skulle betale alt sin kh tilbage hvis opsparingen er tilpas høj og din sagsbehandler er streng nok ;-)
Anonym skriver: hvordan gøre man det så den kan blive udbetalt til min mor
hvordan gøre man det så den kan blive udbetalt til min mor
I må snakke med banken om det..
Anonym skriver: nemlig det jeg ikke vil ud for at skulle betale det tilbage når det skal bruges på lejlighed og baby ting..
nemlig det jeg ikke vil ud for at skulle betale det tilbage når det skal bruges på lejlighed og baby ting..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128