kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ja men når du så får pengene så trækker de dig i kontanthjælp.. men ellers så sørg for den bliver udbetalt til dine forældres konto.. 

hvordan gøre man det så den kan blive udbetalt til min mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Jeg vil tro at du kan få kontanthjælp indtil den ikke er låst mere. Da jeg skulle på kontanthjælp for nogle år siden, skulle jeg bare dokumentere at den var låst, og jeg derfor ikke kunne bruge den.
Så hvis du kan dokumentere det, vil jeg tro at du kan få kontanthjælp, indtil du får den udbetalt

Og tillykke med graviditeten

taak men hvordan beviser jeg det?

Anmeld

11. februar 2013

TeamRocket

Du kan godt få kh nu, men når din opsparing bliver frigivet skal du leve af den hvis der er over ti tusind, og man kan også komme ud for at skulle betale alt sin kh tilbage hvis opsparingen er tilpas høj og din sagsbehandler er streng nok ;-)

Anmeld

11. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Anonym skriver:

taak men hvordan beviser jeg det?

Du får den der har oprettet kontoen til at kontakte den bank, hvor kontoen er, og beder dem om at skrive en seddel hvorpå der står at den er låst.

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej du skal da på kontanthjælp først før de sender dig ud i noget, og godt være de er lidt dumme men de sender dig ikke ud i tunge lyft og alm plejer man selv at må bestemme hvor du vel hen i praktik

jeg lider utrolig meget af døgn kvalme og opkast så det meget begrænset hvad jeg egentlig kan

Anmeld

11. februar 2013

TeamRocket

Anonym skriver:

D

Det tror jeg næppe er en god idé. Det er snyd og ret ulovligt :-S

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Du kan godt få kh nu, men når din opsparing bliver frigivet skal du leve af den hvis der er over ti tusind, og man kan også komme ud for at skulle betale alt sin kh tilbage hvis opsparingen er tilpas høj og din sagsbehandler er streng nok ;-)

nemlig det jeg ikke vil ud for at skulle betale det tilbage når det skal bruges på lejlighed og baby ting..

Anmeld

11. februar 2013

Storgaard & Lillegaard

Anonym skriver:

De tjekker op på når din børneopsparing bliver frigivet så det nytter ikke at få den udbetalt til dine forældre, de kender godt trickene

Anmeld

11. februar 2013

Den lykkelige

Anonym skriver:

I må snakke med banken om det.. 

Anmeld

11. februar 2013

TeamRocket

Anonym skriver:

nemlig det jeg ikke vil ud for at skulle betale det tilbage når det skal bruges på lejlighed og baby ting..

Det er surt ja. Men egentlig er det vel fair nok at staten ikke skal forære dig penge når du har en god håndfuld i banken selv. Men ring og hør din sagsbehandler ad, så vidt jeg forstår er det et vuderings spørgsmål og kommer an på mange ting. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.