Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TeamRocket skriver: Det er surt ja. Men egentlig er det vel fair nok at staten ikke skal forære dig penge når du har en god håndfuld i banken selv. Men ring og hør din sagsbehandler ad, så vidt jeg forstår er det et vuderings spørgsmål og kommer an på mange ting. :-)
Det er surt ja. Men egentlig er det vel fair nok at staten ikke skal forære dig penge når du har en god håndfuld i banken selv. Men ring og hør din sagsbehandler ad, så vidt jeg forstår er det et vuderings spørgsmål og kommer an på mange ting. :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg lider utrolig meget af døgn kvalme og opkast så det meget begrænset hvad jeg egentlig kan
jeg lider utrolig meget af døgn kvalme og opkast så det meget begrænset hvad jeg egentlig kan
ja men hvis du skal på kontanthjælp kan det være en af tingene de er lige glad med, for tit skal man jo lave noget for sine penge , men du kan da håbe hvis du skal på kontanthjælp at du ikke skal lave noget så
Anonym skriver: ja sagen er den jeg er blevet gravid og er 8 uger henne men jeg har intet og tage mig til, og kan jo ikke betale sig at begynde på uddannelse når de starter i august og jeg har termin i september. men har jo så en børneopsparing som jeg først får udbetalt til sommer når jeg bliver 21. så spørgsmålet er om jeg overhovedet kan få kontanhjælp.
ja sagen er den jeg er blevet gravid og er 8 uger henne men jeg har intet og tage mig til, og kan jo ikke betale sig at begynde på uddannelse når de starter i august og jeg har termin i september. men har jo så en børneopsparing som jeg først får udbetalt til sommer når jeg bliver 21. så spørgsmålet er om jeg overhovedet kan få kontanhjælp.
Selvom din børneopsparing overskrider 10.000 kan du sagtens få kontanthjælp. Med mindre den kan blive låst op før tid. Kan den ikke det, så skulle der ikke være noget problem.
B&J skriver: ja men hvis du skal på kontanthjælp kan det være en af tingene de er lige glad med, for tit skal man jo lave noget for sine penge , men du kan da håbe hvis du skal på kontanthjælp at du ikke skal lave noget så
xoxotasha skriver: Selvom din børneopsparing overskrider 10.000 kan du sagtens få kontanthjælp. Med mindre den kan blive låst op før tid. Kan den ikke det, så skulle der ikke være noget problem.
Anonym skriver: vil skam gerne lave noget. men kan bare ikke det der tidligt om morgen da det er der som det er værest
vil skam gerne lave noget. men kan bare ikke det der tidligt om morgen da det er der som det er værest
jamen du kan også få praktik du skal møde senere
Benjamins'mor skriver: Hvis du fortæller på kommunen at du er gravid, når du skal til samtale om praktik med dem, så sender de dig ikke ud i noget med tunge løft. Det må de ikke.
Hvis du fortæller på kommunen at du er gravid, når du skal til samtale om praktik med dem, så sender de dig ikke ud i noget med tunge løft. Det må de ikke.
B&J skriver: jamen du kan også få praktik du skal møde senere
Anonym skriver: ja det ville jeg bedre kunne.
ja det ville jeg bedre kunne.
jamen det kan du jo bare ønske du kan jo sige når du har det sådan så føler dig også du gerne vil noget så står de tit mere fordi man er en person der gerne vil hihihhi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128