kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det er surt ja. Men egentlig er det vel fair nok at staten ikke skal forære dig penge når du har en god håndfuld i banken selv. Men ring og hør din sagsbehandler ad, så vidt jeg forstår er det et vuderings spørgsmål og kommer an på mange ting. :-)

altså det ville også være helt fint hvis de stoppede kontanthjæpen når jeg fik min børneopsparing, men at jeg så kan få brugt det til baby osv, uden at skulle betale tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

jeg lider utrolig meget af døgn kvalme og opkast så det meget begrænset hvad jeg egentlig kan

ja men hvis du skal på kontanthjælp kan det være en af tingene de er lige glad med, for tit skal man jo lave noget for sine penge , men du kan da håbe hvis du skal på kontanthjælp at du ikke skal lave noget så

Anmeld

11. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

ja sagen er den jeg er blevet gravid og er 8 uger henne men jeg har intet og tage mig til, og kan jo ikke betale sig at begynde på uddannelse når de starter i august og jeg har termin i september. men har jo så en børneopsparing som jeg først får udbetalt til sommer når jeg bliver 21. så spørgsmålet er om jeg overhovedet kan få kontanhjælp.

Selvom din børneopsparing overskrider 10.000 kan du sagtens få kontanthjælp. Med mindre den kan blive låst op før tid. Kan den ikke det, så skulle der ikke være noget problem.

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja men hvis du skal på kontanthjælp kan det være en af tingene de er lige glad med, for tit skal man jo lave noget for sine penge , men du kan da håbe hvis du skal på kontanthjælp at du ikke skal lave noget så

vil skam gerne lave noget. men kan bare ikke det der tidligt om morgen da det er der som det er værest

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Selvom din børneopsparing overskrider 10.000 kan du sagtens få kontanthjælp. Med mindre den kan blive låst op før tid. Kan den ikke det, så skulle der ikke være noget problem.

den kan ikke låses op før tid. og tror endda jeg får den en dag senere da jeg har fødselsdag en søndag

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Hvis du fortæller på kommunen at du er gravid, når du skal til samtale om praktik med dem, så sender de dig ikke ud i noget med tunge løft. Det må de ikke.

Anmeld

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

vil skam gerne lave noget. men kan bare ikke det der tidligt om morgen da det er der som det er værest

jamen du kan også få praktik du skal møde senere

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hvis du fortæller på kommunen at du er gravid, når du skal til samtale om praktik med dem, så sender de dig ikke ud i noget med tunge løft. Det må de ikke.

okay super er første gang jeg nogensinde skal søge kontanhjælp..

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen du kan også få praktik du skal møde senere

ja det ville jeg bedre kunne.

Anmeld

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

ja det ville jeg bedre kunne.

jamen det kan du jo bare ønske du kan jo sige når du har det sådan så føler dig også du gerne vil noget så står de tit mere  fordi man er en person der gerne vil hihihhi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.