Her spiser vi indisk mad, uden alt den der chilli selfølgeligt. Men han har også smagt på vestlige mad og han var også glad for det. Jeg synes, at det er meget forskellige. Nogle dage spiser han helt vild meget, nogle dag spiser han to hapser og det var det... Jeg spiste godt, da jeg var lille i følge min mor og som voksne også spiser næsten alt. Min søster har ikke spist noget som helst. Faktisk skulle hun til sygehuset et par gange og få noget IV for hun ikke havde spist i flere dage. Det var en kamp for min mor. Hun nægtede at smage på noget. Men nu spiser hun utroligt godt, hun laver super-lækkert mad ligesom dig, hun elsker køkkenet. Hun spiser og smager på alt muligt. Jeg er højere end hende, jeg spekulere på, om det var fordi jeg spiste bedre...
Min mands lillebror har ikke spist noget som lille, det eneste han ville var lidt franskbrød og måske nogle bønner en gang i mellem

Og nu spiser han også godt. Så jeg tror, at man kan ikke rigtigt sige som børn, hvordan de bliver, som voksne. Nogle gange spiser de godt, men bagefter spiser de kedeligt, det samme hver dag og tør slet ikke at smage på noget nyt. Nogle spiser dårligt og så bagefter finder de på at spise alt muligt.
Men det er i hvert fald nemmere, når børnene spiser godt, for så skal man bruge ikke så meget energi på at få dem til at spise...
Anmeld