AnnaKJ skriver:
Jeg synes overhovedet ikke at det lyder røvsygt!!
Synes det lyder som noget for mig
Jeg har nemlig heller ikke lysten til, at skulle have med mange mennesker at gøre i løbet af dagen. Kan godt lide, at der er ro på, altså i den forstand, at der ikke er mange forstyrrelser 
Jamen jeg er ved, at tage en HF - er færdig til sommer, og har grundforløbet på HG (med eksamen).
Tænker du det kan bruges til noget? 
Jeg har selv en HF, så det kan du selvfølgelig bruge til en hel masse 
Herudover har jeg 1-årigt hhx, en ha(jur.) og en halv cand.merc.aud. Jeg var igang med at blive revisor, men det synes jeg var røvsygt. Jeg var bare så misundelig på alle de bogholdere hvis job jeg skulle kontrollere
, så jeg droppede det, og fik mit nuværende job i stedet, Bedste beslutning nogen sinde.
Jeg skulle vel egentlig "bare" have været kontorassistent, men på den anden side, så har jeg lært virkelig meget på min lange vej hertil. I al min studietid har jeg arbejdet i fritidsjobs som bogholder i forskellige virksomheder, så jeg har efterhånden mange års erfaring, og har set en masse forskelligt. Og fra min relativt korte "revisorkarriere" (1½ år) har jeg lært en del om regler mv og hvad det er de vil ha', så jeg føler mig ret godt klædt på, selvom jeg ikke er kontoruddannet.
Anmeld