AnnaKJ skriver:
Okay 
Det lyder som et fedt job med lidt gang i den 
Det kræver vel utrolig meget ordenssans?
Nu spørger jeg lige igen - kræver det man er rigtig god til matematik?
Jeg ved ikke lige hvor meget gang i den der er 
De fleste ville synes det var et røvsygt job
Men jeg er en nørd, der elsker at lægge sammen og trække fra, jeg elsker afstemninger, jeg er udpræget ordensmenneske, og så kan jeg mægtig godt lide at jeg ikke har særlig meget kontakt med folk i løbet af en dag. Desuden har jeg ingen kontakt med privat personer, men kun med virksomheder, da det kun er virksomheder vi har som kunder. En anden fordel - for mig - er at jeg ikke er specielt afhængig af nogen for at udføre mit job, lige så vel som ingen er afhængige af mig for at gøre deres. Det giver mig en god frihed, som betyder at jeg kan flexe som jeg har lyst, og holde ferie når jeg har lyst. Jeg skal altså ikke spørge om lov, hvis jeg har lyst til at møde kl 10-11 en dag, gå kl. 14, men det kræver naturligvis at jeg arbejder længe nogle andre gange. Men det er dejligt i forhold til børn, fitness, lægebesøg og hvad man nu kan bruge sin sparsomme tid til.
En ulempe kan være at når jeg så holder ferie, så er der ingen der gør mit job for mig, men jeg kommer tilbage til kæmpe bunker. Det ser jeg egentlig bare som en fordel, da 1) jeg VIL ikke have nogen til at rode i MINE regnskaber
og 2) jeg kan godt lide at have travlt.
Det er en klar fordel at være god til matematik, da man jo af og til skal se nogle sammenhænge mv. 
Anmeld