Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: tusind tak... Håber og krydser alt hvad vi kan det hjalp at ligge syg den uge hvor ægget skulle sætte sig godt til rette
tusind tak... Håber og krydser alt hvad vi kan det hjalp at ligge syg den uge hvor ægget skulle sætte sig godt til rette
Ja det må det ha' gjort Nu skal den bare blive derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Ja det må det ha' gjort Nu skal den bare blive derinde
Kris89 skriver: Tusind tak krydser for jer tror på at selvom mange mener 13 er ulykkestal bliver det rigtig mange herindefras lykketal fra nu af
Tusind tak krydser for jer tror på at selvom mange mener 13 er ulykkestal bliver det rigtig mange herindefras lykketal fra nu af
**Ønskebabyen skriver: Hvorfor lige 13?
Hvorfor lige 13?
Kris89 skriver: 2013
2013
**Ønskebabyen skriver: Åhhh, selvfølgelig Håber også det bliver et godt år for os!
Åhhh, selvfølgelig Håber også det bliver et godt år for os!
Kris89 skriver: det er jeg sikker på det gør... det må altså være jeres tur nu...
det er jeg sikker på det gør... det må altså være jeres tur nu...
håber dælme det lykkedes for jer :-) for at alt går som det skal
Anitta-sofie skriver: håber dælme det lykkedes for jer :-) for at alt går som det skal
Kris89 skriver: SAGDE GRAVID!!!!!!! lad det nu blive vores tur... lad den blive derinde og vokse sig stor og stærk. tusind tak til alle som har været der for mig med krydsede fingre og cyber kram når jeg har haft brug for det
SAGDE GRAVID!!!!!!! lad det nu blive vores tur... lad den blive derinde og vokse sig stor og stærk. tusind tak til alle som har været der for mig med krydsede fingre og cyber kram når jeg har haft brug for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128