den der "lille" test dagen før testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

ja. problemet for mit vedkommende er, at jeg er landmand... så tunge løft kan bare ikke helt ungåes....første gang jeg mistede var lige efter en arbejdsweekend.... om der var noget galt med fostret eller arbejde var skyld i det vides jo ikke.

men er lidt svært for mig at helt undgå tunge løft...

Hmm ja det er svært, kan du slet ikke blive skånet? Hvordan gør andre landmænd, når de bliver gravide? Der skal vel tages nogle særlige hensyn?

Jeg håber det lille guldæg, har sat sig så godt fast, at det slet ikke bliver noget problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Hmm ja det er svært, kan du slet ikke blive skånet? Hvordan gør andre landmænd, når de bliver gravide? Der skal vel tages nogle særlige hensyn?

Jeg håber det lille guldæg, har sat sig så godt fast, at det slet ikke bliver noget problem

Heldigvis har jeg fortalt chefen om vores behandling... så jeg har lovet at fortælle ham tidligt hvis jeg bliver gravid, så han kan arrangere noget andet mens jeg er på barsel. så jeg har planer om at fortælle ham det når vi har været til tidlig scanning på klinikken...

det kan jo ende i BIO endnu, så vil gerne se at altforhåbentlig er som det skal være..

heldigvis bliver der taget hensyn til mig i høj grad af de andre medarbejdere, men derfra og til at undgå helt

vil jo helst ikke fremstå som handicappet

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

Heldigvis har jeg fortalt chefen om vores behandling... så jeg har lovet at fortælle ham tidligt hvis jeg bliver gravid, så han kan arrangere noget andet mens jeg er på barsel. så jeg har planer om at fortælle ham det når vi har været til tidlig scanning på klinikken...

det kan jo ende i BIO endnu, så vil gerne se at altforhåbentlig er som det skal være..

heldigvis bliver der taget hensyn til mig i høj grad af de andre medarbejdere, men derfra og til at undgå helt

vil jo helst ikke fremstå som handicappet

Kan du ikke få lov til at få taget et par blodprøver, for at tjekke, at det udvikler sig som det skal, så du ikke skal vente tre uger med af fortælle det?

Dejligt at høre, at dine kolleger er gode til at tage hensyn, og jeg kan godt forstå, at du ikke vil føle dig handikappet, men omvendt så skal du også passe på noget meget dyrebart og der er ingen der takker dig for, at du har løftet noget for tungt, så du risikerer at miste!

Du skal passe på dig selv og det fine lille æg, der skal vokse sig stort

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Kan du ikke få lov til at få taget et par blodprøver, for at tjekke, at det udvikler sig som det skal, så du ikke skal vente tre uger med af fortælle det?

Dejligt at høre, at dine kolleger er gode til at tage hensyn, og jeg kan godt forstå, at du ikke vil føle dig handikappet, men omvendt så skal du også passe på noget meget dyrebart og der er ingen der takker dig for, at du har løftet noget for tungt, så du risikerer at miste!

Du skal passe på dig selv og det fine lille æg, der skal vokse sig stort

jeg skal have ringet til klinikken i morgen (da det jo først er der jeg egentlig skal teste)

så må jeg se hvad de siger til det... men mener det er allerede uge 5 de tidlig scanner, så det er jo kun en uge ca.

ja jeg skal blive bedre til at sige fra... sådan helt generelt.... det ligger mig bare meget fjernt at tænke på mig selv først

Anmeld

11. februar 2013

BigHope13

Ej hvor er det bare fantastisk gud hvor er jeg lettet på jeres vegne.krydser alt jeg har for at det lille spir vokser sig stor og stærk
og håber jeg kan gøre dig kunsten efter om en 12dages tid

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

jeg skal have ringet til klinikken i morgen (da det jo først er der jeg egentlig skal teste)

så må jeg se hvad de siger til det... men mener det er allerede uge 5 de tidlig scanner, så det er jo kun en uge ca.

ja jeg skal blive bedre til at sige fra... sådan helt generelt.... det ligger mig bare meget fjernt at tænke på mig selv først

Helt ærlig, så ville jeg ringe i dag, når du har testet positiv, og du selv skal teste

Ok, vores tidlige skanning var først i uge 7, så det troede jeg de var alle steder, fordi man så vidt jeg ved, ikke er sikret at der er hjerteblink før, men det kan være forskelligt fra klinik til klinik

Jeg har også svært ved at passe på mig selv, men efter jeg gik ned med stress, har jeg på den hårde måde fundet ud af, at der ikke er nogen der takker en, for ikke at passe på sig selv!

Jeg synes du skal fortælle klinikken om dit job, og hvor meget fysisk hårdt arbejde du har, så de har muligheden for at sige, om du evt. skal sygemeldes eller hvilke ekstra hensyn der skal tages og hvordan du skal tackle det

Anmeld

11. februar 2013

Carina:-)

Tillykke ,tillykke 

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ej hvor er det bare fantastisk gud hvor er jeg lettet på jeres vegne.krydser alt jeg har for at det lille spir vokser sig stor og stærk
og håber jeg kan gøre dig kunsten efter om en 12dages tid

Tusind tak

krydser for jer tror på at selvom mange mener 13 er ulykkestal bliver det rigtig mange herindefras lykketal fra nu af

Anmeld

11. februar 2013

Putomanen

Kris89 skriver:

OOl

skal slet ikke have taget BP... ikke som jeg har forstået det i hvert fald...

"kun" tidlig scanning uge 5 mener jeg det er...

Okay, det er da spændende, at du får en scanning så tidligt

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

Carina:-) skriver:

Tillykke ,tillykke 

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.