Kris89 skriver:
jeg skal have ringet til klinikken i morgen (da det jo først er der jeg egentlig skal teste)
så må jeg se hvad de siger til det... men mener det er allerede uge 5 de tidlig scanner, så det er jo kun en uge ca. 
ja jeg skal blive bedre til at sige fra... sådan helt generelt.... det ligger mig bare meget fjernt at tænke på mig selv først 
Helt ærlig, så ville jeg ringe i dag, når du har testet positiv, og du selv skal teste

Ok, vores tidlige skanning var først i uge 7, så det troede jeg de var alle steder, fordi man så vidt jeg ved, ikke er sikret at der er hjerteblink før, men det kan være forskelligt fra klinik til klinik

Jeg har også svært ved at passe på mig selv, men efter jeg gik ned med stress, har jeg på den hårde måde fundet ud af, at der ikke er nogen der takker en, for ikke at passe på sig selv!
Jeg synes du skal fortælle klinikken om dit job, og hvor meget fysisk hårdt arbejde du har, så de har muligheden for at sige, om du evt. skal sygemeldes eller hvilke ekstra hensyn der skal tages og hvordan du skal tackle det
Anmeld